خبرهای داغ:
از بین 480 شرکت کارآفرین استان اصفهان:

شرکت داروسازی امین فلاورجان به عنوان کارآفرین برتر به مرحله کشوری راه یافت.

شرکت داروسازی امین تنها شرکت دارویی شهرستان فلاورجان برای سومین سال پیاپی به عنوان شرکت برتر در زمینه کارآفرینی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۱۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، معاونت مالی و اداری شرکت داروسازی امین در گفتگویی با این پایگاه خبری اظهار کرد: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان، شرکت داروسازی امین به عنوان یکی از شرکت های کارآفرین برتر استان اصفهان معرفی شد و به عنوان نماینده این استان به مرحله ملی ارزیابی کارآفرینان برتر ایران معرفی شد.

محمد کاظم زاده ادامه داد: طی مراسمی با حضور دکتر سپهری معاونت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر موسسه کار و تامین اجتماعی کشور و همچنین مدیران و مسئولین ارشد استان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان از کار آفرینان برتر استان که یکی از آنها شرکت داروسازی امین بود؛ تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم، کارآفرینان برتر از بین ۴۸۰ شرکت صنعتی بزرگ و متوسط استان پس از ۴ مرحله داوری، هشت شرکت نمونه انتخاب شدند که با اهدای لوح سپاس از آنها تجلیل صورت گرفت و در ادامه نیز ۵ شرکت شایسته تقدیر شناخته شدند.

کاظم زاده در ادامه با اشاره به اینکه داروسازی امین طی یه سال گذشته همواره در امر اشتغالزایی و استخدام درظهرستان فلاورجان و استان طلایه داربوده است گفت:بیشتراین افتخارات درطول مدیریت دکترفضل الله حیدرنژاد صورت گرفته است و به جد می توان ادعا کرد وی یکی از موفق ترین و قوی ترین مدیران کشور در عرصه داروسازی است که برای این شرکت یک نعمت محسوب می شود.

شرکت داروسازی امین درسال ۱۳۶۳تاسیس گردیده ودرسال ۱۳۶۹جهت  تولید انواع شربت ، قطره ، قرص و کپسول در،کیلومتر ۳ شهر بهاران  شهرستان فلاورجان در دامنه ایران کوه در زمینی به مساحت تقریبی۴۰ هکتار و زیر بنای ۲۵۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار