مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران مطرح کرد:

وزیر علوم پیشنهادی، باید متعهد به انقلاب و به دور از حواشی سیاسی باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه وزیر علوم پیشنهادی باید متعهد به انقلاب و به دور از حواشی سیاسی باشد، اظهار کرد: وزیر علوم و تحقیقات می بایست در راستای تربیت دانشجویان طراز انقلاب اسلامی ورود پیدا کند و از فرصت موجود برای تربیت کادر متخصص و متعهد نظام بهره ببرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۲۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران مطرح کرد:
وزیر علوم پیشنهادی، باید متعهد به انقلاب و به دور از حواشی سیاسی باشد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه وزیر علوم پیشنهادی باید متعهد به انقلاب و به دور از حواشی سیاسی باشد، اظهار کرد: وزیر علوم و تحقیقات می بایست در راستای تربیت دانشجویان طراز انقلاب اسلامی ورود پیدا کند و از فرصت موجود برای تربیت کادر متخصص  و متعهد نظام بهره ببرد.
شهرام نوری خواستار توجه جدی وزیر علوم آینده به تشکل های انقلابی همچون بسیج دانشجویی شد و تصریح کرد: هدف بسیج دانشجویی تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی تا جمهوری اسلامی با استفاده از نیروی متعهد و متخصص فرصت بهر گیری از مدیران توانمند را در آینده داشته باشد.
وی افزود: صحن دانشگاه محل یارگیری های سیاسی نیست و باید از حواشی این بخش دوری جست
نوری با بیان اینکه وزیر علوم و تحقیقات می بایست توجه جدی به امر پژوهش های داخلی داشته باشد، اظهار کرد: توجه به پژوهش هایی که نیازهای داخلی را به خودکفایی می رسانند مهم ترین مطالبه دانشجویان از وزیر علوم پیشنهادی دولت دوازدهم است
ارسال نظرات