مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان تهران مطرح کرد

«غربزدگی و سلفی گرفتن‌ها» نتایج خسارت‌بار عدم اجرای سند تحول آموزش و پرورش است

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: نتایج خسارت بار عدم به کار بستن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چیزی به جز غربزدگی و سلفی گرفتن‌ها نیست.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۶۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷


به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، میلاد شخمگر مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان تهران اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور است و بی شک این وزارتخانه باید به دور از حزب‌گرایی‌های سیاسی باشد.

وی ادامه داد: مردم از نمایندگان خود می‌خواهند که شخصی را بر این مسند منصوب کنند که علی‌رغم ایجاد کردن فضایی امن و آرام از لحاظ معنوی و مادی برای فرزندان و کارکنان این وزارتخانه، دیگر شاهد پذیرش اسناد شرم‌آوری چون 2030 نباشند.

شخمگر افزود: ایجاد یک نظام آموزشی و تربیتی اسلامی که سال‌هاست در اولویت خواسته‌های رهبری، مردم و علما از وزارتخانه آموزش و پرورش است باید جزو مهم‌ترین دستور کارهای وزیر آینده و جزو مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب وزیر باشد.

وی با بیان اینکه چندین سال است منتظر اجرایی شدن و به کار بستن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم، گفت: متأسفانه در طول این سال‌ها با عدم اجرای آن روبه‌رو شدیم که نتایج خسارت بار آن چیزی به جز ارتعاب و غربزدگی و سلفی گرفتن‌ها نیست.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان تهران تصریح کرد: مدیری می‌تواند در این مسند مهم و سرنوشت‌ساز قرار بگیرد که تفکری انقلابی و به دور از غرب‌گرایی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات