خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس:

برگزاری اردوهای جهادی در طبس با حضور بیش از ۱۰۰ نیرو بسیجی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس از برگزاری اردوهای جهادی ۱۰ روزه در منطقه دهستان منتظریه طبس با حضور بیش از ۱۰۰نفر از بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از برگزاری اردوهای جهادی ۱۰ روزه در منطقه دهستان منتظریه خبر داد و افزود:  در این دوره از اردوهای جهادی بیش از ۱۰۰ نیرو از بسیج دانش آموزی خواهران و بسیج دانشجویی حضور دارند.

 

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی گفت:  زیباسازی منزل یکی از محرومین روستای بهشت آباد، دیوار کشی مدرسه دهشور، کاشی کاری رختکن ورزشگاه روستای تشکانان، کاشی کاری منزل نیازمند در روستای مهدی آباد، رنگ آمیزی مدارس، دیوار نویسی و دیوار نقاشی مدارس دهستان  را از جمله فعالیت های عمرانی است.

 

مسئول بسیج دانشجویی طبس ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی مشاغل خانگی، آموزش خانواده، آرایشگری، خیاطی، کاردستی، کار با کودک و کامپیوتر از  جمله فعالیت هایی است که در زمینه فرهنگی و آموزشی دنبال می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی طبس عنوان کرد:  همچنین شب گذشته محفل انس با قرآن با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی،  فرمانده سپاه ناحیه طبس، مسئول بسیج اقشار خراسان جنوبی و مسئول بسیج سازندگی سپاه طبس در محل برگزاری اردوی جهادی برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: یادواره شهدا از برنامه های اردوی جهادی است که تا پایان هفته در روستای بهشت آباد برگزار خواهد شد.

 

یعقوبی  ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات برخی از مسئولین شهرستان گفت: از فرمانداری ،  ریاست اداره اوقاف و امور خیریه و روسای داشگاه های آزاد، پیام نور و امام علی(ع)  از جمله ار گان هایی هستند که بیشترین حمایت های مالی و اعتباراتی را  در این زمینه تخصیص دادند.

 

وی با انتقاد از عدم همکاری دهیاران اظهار داشت: از سایر مسئولین به ویژه دهیاران این منطقه  انتظار می رود که از اردوهای جهادی حمایت و پشتیبانی کنند  اما  متاسفانه علیرغم درخواست های مکرر توجهی به آن نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها