خبرهای داغ:
صادقی گفت:خبرنگاران در هنگام انتشار اخبار لازم است اصل صداقت و امانت داری را رعایت کنند و انتشار اخبار به گونه ای باشد که اصل نظام زیر سوال نرود و شایعه افکنی، جوسازی، سیاه نمایی و شانتاژ خبری در اخبار وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران در هنگام انتشار اخبار لازم است اصل صداقت و امانت داری را رعایت کنند و انتشار اخبار به گونه ای باشد که اصل نظام زیر سوال نرود و شایعه افکنی، جوسازی، سیاه نمایی و شانتاژ خبری در اخبار وجود نداشته باشد.
سرهنگ علی صادقی در ادامه علت دشمنی دشمنان با نظام انقلاب اسلامی ایران را متفاوت بودن این انقلاب با همه انقلاب ها در کل دنیا عنوان کرد و گفت: انقلاب ما یک انقلاب کاملا مردمی است که در دنیا نمونه آن وجود ندارد و علت اختلاف دشمنان با ما نیز به دلیل همین خاص بودن انقلاب ایران اسلامی است.

این مسئول در ادامه به تشریح اقدامات نیروی انتظامی برخوار در چهار ماهه ابتدای سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در چهار ماه ابتدای سال جاری، ۱۰ درصد کاهش وقوعات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۴۲ درصد کاهش سرقت از منزل، ۴۰ درصد کاهش سرقت کش رو زنی، ۳۹ درصد کاهش سرقت مغازه، ۳۷ درصد کاهش سرقت موتورسیکلت، ۲۹ کاهش درصد سرقت احشام، ۲۳ درصد کاهش سرقت از داخل اتومبیل و ۲۹ درصد کاهش سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان برخوار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته ایم.

وی در ادامه به افزایش کشفیات  در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته توسط نیروس انتظامی در شهرستان اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان برخوار با همکاری نیروهای سیج و سپاه موفق به افزایش کشفیات در سطح شهرستان شده است.

صادقی در ادامه از سپاه برخوار بابت همکاری با نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی برخوار در رابطه با کشفیات در شهرستان اظهار کرد: ۲۸ درصد افزایش کشف خودرو، ۱۰۰ درصد افزایش کشف پلاک اتومبیل، ۲۲ درصد سرقت مغازه، ۱۵ درصد قطعات اتومبیل، ۱۴ درصد موتورسیکلت، ۱۳ درصد داخل اتومبیل و ۹ درصد افزایش در زمینه کشف سایر جرایم و جرایم خشن در شهرستان در چهار ماهه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته را داشته ایم.

این مقام انتظامی از متلاشی کردن باند سارقان خودرو و منزل نیز خبر داد و گفت: آمار کشفیات ما در سال جاری در مجموع با سال قبل یکسان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع این کشفیات، سه باند سارقان خودرو کشف شده است که دو باند به همت نیروی انتظامی و یک باند توسط نیروهای بسیج و سپاه شهرستان کشف شده است، همچنین یک باند سارقان منزل نیز کشف شد.
صادقی در رابطه با دستگیری سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز عنوان کرد: در این چهار ماه نسبت به سال قبل، ۷۰۸ درصد افزایش دستگیری در حوزه شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر داشته ایم که از این میزان ۵۴ درصد افزایش دستگیری معتادان، ۱۰۰ درصد افزایش دستگیری اراذل و اوباش و شش درصد افزایش دستگیری سارقان را داشته ایم که در مجموع ۱۳۳ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در کارنامه نیروی انتظامی شهرستان در سال ۹۶ وجود دارد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع کل دستگیری ها، ۸۳ درصد افزایش دستگیری ها را در سطح شهرستان در چهار ماهه امسال نسبت به سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی برخوار در پایان از افزایش ۳۲ درصدی تماس های ورودی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این افزایش تماس ها نشانگر اعتماد مردم به نیروی انتظامی و بزرگ ترین سرمایه برای ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها