قاسمی بیان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس و به‌ویژه نمایندگان مازندران با تیزهوشی و تیزبینی کابینه دولت را رصد کنند تا وزرایی که به‌درد استان و کشور می‌خورند انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۱۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی با اشاره به اینکه مردم در دوران آخرالزمان دچار درد اجتماعی می‌شوند، اظهار کرد: بنا بر حدیثی از پیامبر رسول اکرم(ص)، مواردی از جمله نافرمانی از دستورات الهی، شکرگزار نبودن نعمت‌های الهی، ثروت‌اندوزی و تکاثر، چشم هم چشمی، بغض و کینه و دوری گزیدن از یکدیگر، حسادت ورزیدن(تساحد)،  سبب درد اجتماعی می‌شود.

وی افزود: اگر مردم یک جامعه دچار این دردها شوند، آن جامعه تسخیر می‌شود و رو به زوال می‌رود، عده‌ای در جامعه غنی و عده‌ای دیگر فقیر هستند.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به‌کار رسمی فعالیت دولت دوازدهم گفت: خدا را شاکریم که مراسم تنفیذ و تحلیف و معرفی ابتدایی کابینه جدید به‌خوبی انجام شد و در مراسم تحلیف نمایندگانی از 100 کشور حضور یافتند و مردم ایران بار دیگر طعم مردم‌سالاری دینی را  چشیدند؛ هر چند حاشیه‌هایی را نیز داشتیم اما با هوشمندی و امنیت کامل این مراسم برگزار شده است.

قاسمی بیان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس و به‌ویژه نمایندگان مازندران با تیزهوشی و تیزبینی کابینه دولت را رصد کنند تا وزرایی که به‌درد استان و کشور می‌خورند انتخاب شوند.

وی خطاب به رئیس جمهور دوازدهم اظهار کرد: توقع مردم ایران اسلامی و مازندران و مرکز استان این است که حاشیه‌سازی‌ها کنار برود و به حاشیه‌ها دامن نزنند و مردم را معطل حاشیه‌ها نکنند، ببینند درد مردم چیست، درخواست‌های مردم را پیگیری و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی مورد توجه باشد، تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و کار جهادی سرلوحه  فعالیت دولت دوازدهم قرار بگیرد.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: توقع مردم مازندران نیز از دولت دوازدهم از رئیس جمهور و کابینه این است که نگاه مثبت به مازندران داشته باشید زیرا این مردم هم با مشارکت بالا پای صندوق رأی آمدند، مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند و حرکت اقتصادی حرکت کندی بود و در در بخش کشاورزی، فرهنگی و گردشگری نیز فعالیت‌ها کند بوده است.

قاسمی بیان کرد: نمی‌خواهیم مدیریت اجرایی و مدیران کل را زیر سؤال ببریم اما توقع مردم مازندران توقع کمی نیست و دولت باید نیم‌نگاهی به این استان داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها