خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدافع حرم لنجان

ایستادگی را از فرمانده من شهید قجه ای یاد بگیرید/سلفی گرفتن با حامی رژیم صهیونیستی افتخاری ندارد

با حضور خانواده شهید پویا ایزدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان لنجان، مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در زرین‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۵۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، با حضور خانواده شهید پویا ایزدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان لنجان ، مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در زرین‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان در این همایش با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم گفت: خیلی‌ها هستند که محبت اهل‌بیت(ع) را در دل خودشان دارند اما عده‌ای کمتری هستند که با اهل‌بیت(ع) همراه می‌شوند و در میدان مبارزه با دشمن حضور می‌یابند.

وی بابیان اینکه آن‌هایی که از دشمن می‌ترسند تنها از جانب خودشان صحبت کنند متذکر شد: عده‌ای که خودشان از جنگ با دشمن واهمه دارند، می‌گویند ملت ایران از تقابل با استکبار خسته شده است و باید راه صلح را در پیش گرفت.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به رشادت‌های شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه سردار رشید اسلام حسین قجه ای و بیان این مطلب که ایستادگی را از فرمانده من شهید قجه ای یاد بگیرید یادآور شد: شهید قجه ای، فرمانده من در گردان سلمان بود و علیرغم تمام سختی و فشارها حتی یک‌بار هم حاضر نشد از خط مقدم به عقب برگردد.

پناهیان با تأکید براینکه آن‌هایی که دم از سازش می‌زنند و از دشمن می‌ترسند به‌طور یقین دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند خاطرنشان کرد: لااقل بگذارید این نسل باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس از دنیا بروند آن‌وقت دم از ترس ملت ایران در برابر استکبار بزنید.

وی با اشاره به حواشی اخیر در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در کشورمان اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس ما در اقدامی زشت و ناپسند غرور ملت ما را خدشه‌دار کردند که جای بسی تأسف دارد.

این استاد حوزه علمیه بابیان اینکه سلفی گرفتن با حامی رژیم اسرائیل افتخاری ندارد متذکر شد: مگر شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی فراموش کرده‌اید که همین خانم معلوم‌الحال در جمع سران رژیم منفور صهیونیستی چگونه به حمایت از آنان پرداخت و کشور ما را مورد خطاب خود قرارداد.

ایستادگی را از فرمانده من شهید قجه ای یاد بگیرید/سلفی گرفتن با حامی رژیم صهیونیستی افتخاری ندارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار