دو بازیکن بی غیرت فوتبال در خصوص شرکت در مسابقه فوتبال مقابل نماینده باشگاهی رژیم صهوینیستی محکوم می نماییم.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۶۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان در خصوص بازی دو بازکین فوتبال  با رژیم صهوینیستی بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ‏ (سوره اسرا آیه 1 )

(( کسانى که از اسرائیل حمایت مى‏کنند باید بدانند که افعى گزنده را در حمایت ‏خود قوى مى‏کنند. چه بهتر که دولت‌های منطقه تمام نیروی خود را برای محو اسرائیل از جغرافیا تجهیز کنند. اسراییل مفسد که فلسطینیان مظلوم را بدین روز انداخته و به لبنان قهرمان و به کشورهای منطقه ظلم کرده است . چه چیز بهتر از این که دولتهای منطقه دست در دست هم نهند و منطقه را از شر اسرائیل و حامی آن یعنی آمریکا نجات دهند. ))

امام خمینی ( ره )

امروز قبله اول مسلمين به دست اسرائيل، اين غده سرطاني خاورميانه افتاده است و اسرائيل با تمام وسايل شيطاني تفرقه افكني مي‌كند. صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) در بیانات خود در سال 1394 فرمودند (( اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید )). در همین راستا سازمان بسبج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل ( ع ) استان لرستان با پیروى کامل از آرمان هاى امام راحل ( ره) و رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب ، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیستها سرلوحه خود قرار داده است و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش همگام با هموطنان انقلابی و ولایتمدار این راه را ادامه خواهد داد.

قهرمانان و ورزشکاران ایران اسلامی نیز همواره در میادین بین الملى یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده اند بصورتی که این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی و جـهانی تبـدیـل شده است. بدینوسیله ما بسیجیان ورزشکار سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل ( ع ) استان لرستان همگام با سایر فرزندان ایران اسلامی علی الخصوص ورزشکاران غیور، حرکت اخیر دو بازیکن بی غیرت فوتبال در خصوص شرکت در مسابقه فوتبال مقابل نماینده باشگاهی رژیم صهوینیستی محکوم می نماییم و خشم و انزجار خود را از این واقعه اعلام می داریم و از موضع آقای داورزنی معاون محترم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر محرومیت دو بازیکن خاطی که در بازی با تیم باشگاهی رژیم غاصب اسرائیل حضور داشته اند، حمایت می کنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری عاشقانه مبارزه خود را با رژیم صهوینیستی ادامه می دهیم.

ارسال نظرات