مسئول بسیج ورزشکاران لرستان در گفتوگو باخبرگزاری بسیج:

لزوم برخورد قاطع با دو بازیکن فوتبال ایرانی که با اسرائیل بازی کردند

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید با این‌گونه افراد برخورد قاطع شود زیرا حیثت نظام اسلامی را زیر سؤال برده‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
سروان سعید داودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان در رابطه با بازی تیم فوتبال پانیونیوس یونان که از حضور دو ملی‌پوش ایرانی یعنی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بهره می‌برد در دیدار پلی‌آف لیگ اروپا برابر نماینده رژیم اشغالگر شکست خورد، اظهار داشت: سیاست و رسالت حقوقی انقلاب اسلامی درباره رژیم صهیونیستی مشخص و موضوع بازی نکردن با این کشور بین‌المللی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش به ملت‌ها های ستم دیده ظلم می‌کند و در این رابطه خیلی از ورزشکاران دیگر کشورها هم برخورد قاطع داشتند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه حتی کریستیانو رونالدو، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند و توانسته بسیاری از رکوردهای فوتبال را جابه‌جا کند اما در خصوص این کشور غاصب به‌طوری جدی و صریح گفته است از چنین کشوری هیچ‌گاه حمایت نکرده و برای آن بازی نمی‌کنم.

وی به سخنان امام خمینی (ره) که درباره اسرائیل که می‌فرمایند شما از خواب‌هایی كه براي اين كشورها دیده‌اند اطلاع نداريد، این‌جانب کراراً خطر دولت اسرائيل و عمال آن را به ملت گوشزد كردم كه بايد مقاومت منفي كنند و از معاملات با آن‌ها احتراز جويند، اشاره‌کرده و تصریح کرد: استراتژي امام خمینی (ره) در مورد اسرائيل، لزوم ايستادگي و مقابله مسلمانان جهان با اسرائيل است.

داودی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم این ورزشکاران این کار را به‌هیچ‌وجه انجام ندهند و اگر تحت‌فشار بودند می‌بایست اعلام برائت کنند و اما هنوز چنین کاری انجام‌نشده است.

وی بابیان اینکه معاون وزیر ورزش در گفتگو با صداوسیما گفته است که در ۳۸ سال گذشته هیچ‌کدام از ورزشکاران ما درصحنه‌های مهم حتی المپیک حاضر نبودند مقابل ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی که ما آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم به میدان مسابقه بروند و اتفاق اخیر در شرایطی رخ داد که ما بارها با تهدیدهای کمیته بین‌المللی المپیک مواجه شده بودیم اما به دلیل اینکه این رژیم اشغالگر خط قرمزی برای ایران و ملت‌های مظلوم جهان است طبیعی بود که این حساسیت برای ملت شریف ما وجود داشته باشد تصریح کرد: خیلی از جاها بوده است که ورزشکاران کشورمان طلای المپیک را از دست دادند تا پای ارزش‌های ایران اسلامی بایستند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنندوهیچ کس حق ندارد خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران را رد کند.

سروان داودی با اعلام اینکه بسیج ورزشکاران لرستان موضع معاون وزیر را حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: باید با این‌گونه افراد برخورد قاطع شود زیرا حیثت نظام اسلامی را زیر سؤال برده‌اند.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات