خبرهای داغ:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه با حضور پرشور مردم و همراه با جوایز نفیس برگزارگردید.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۷۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه با حضور پرشور مردم و همراه با جوایز نفیس برگزارگردید.
 
 
 
امام جمعه پاوه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی این شهرستان  اظهار داشت: امروز بسيار خوشحالم در مرداد ماه، ماه شهيدان انقلاب اسلامی ماه دلاوری و ايستادگی مردم پاوه، در اين مكان مقدس در جوار يادمان شهدای پاوه حضور يافتيم.

 

ماموستا ملا قادري قادری افزود: از بانيان اين همايش بسيار سپاسگزارم، قطعا اين اقدامات يك نوع حركت، آگاهی و هماهنگی است و هر آنچه كه در آن هماهنگی و حركت باشد، قطعا به نفع ما خواهد بود و نتيجه آن نيز برادری، همراهی و بيداری نسل جوان است.

 

وی در پايان گفت: پيام حضور مردم ما به مردم شريف ايران، اين است ما شهرستانی داریم که در آن امنیت حرف اول را می زند و از همه کسانی که در برقرای این امنیت تلاش می کنند قدردانی می کنیم.

 

فرماندار شهرستان پاوه نيز در اين مراسم در سخنانی اظهار داشت: امروز مردم پاوه ياد و خاطرات حماسه 26 مرداد 58 را با حركت زيباي خود گرامی داشتند.

 

پرويز ايده پور افزود: خاطراتی كه با فرمان امام براي شكست حصر پاوه آغاز شد و مردم شهرستان هم به ياد آن دوران آمده اند كه بگويند ما به ياد شهدا هستيم و خواهيم بود.

 

وی گفت: از زمان پيدايش انسان بر روي زمين كمتر از 50 سال است كه پياده روی به عنوان ورزش شناخته شده است و حول محور ورزش پياده روی تحولات اساسی در جامعه ايجاد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اميدواريم كه اين ورزش در ماههای آينده هم در شهرستان برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در اين مراسم اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط  اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه به مناسبت سالروز آزاد سازی حماسه 26 مرداد شهرستان پاوه اين همايش بزرگ برگزار گردید.

 

سرهنگ بهشتی راد ضمن گرامی داشت ياد و خاطره شهدا افزود: اين همايش با همكاري دستگاه‌هایی از جمله فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و همه مردم عزيز برگزار شد.

 

وی با اشاره به فرموده اي از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اينكه گرامی داشت ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست گفت: برگزاری اين همايش با هدف گرامی داشت ياد و خاطره شهدای عزيزی كه در سال 1358 با فرمان امام مقاومت كردند و نگذاشتند اين شهرستان جايگاه ضد انقلاب گردد.

 


ارسال نظرات