خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اردستان:

دولت به دور از جناح بازیهای سیاسی برای مردم کار کند

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به آغاز کار دولت جدید ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند به دور از جناح بازیهای سیاسی برای مردم کار کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۸۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اظهار کرد: مسلمان واقعی و سعادتمند کسی است که امامت و ولایت را  داشته باشد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: توصیه، یکتا پرستی و ولایت پذیری از امام حاضر  رمز کامیابی و موفقیت در زندگی مسلمانان است.

وی افزود: شهید مدرس که افتخار اردستان بوده می گوید سیاست ما عین دیانت ما است و منظور شهید مدرس سیاستی نیست که غرب الان دنبال می کند.

موسوی با بیان اینکه طعم ولایت پذیری را در انقلاب و دفاع مقدس چشیده ایم، تصریح کرد: هر وقت از ولایت پیروی کرده ایم همچون چراغ راهی بوده و پیروز شده ایم.

خطیب جمعه اردستان همچنین با اشاره به شعاری که مقام معظم رهبری هر سال اعلام می کنند افزود: مسئولان اگر آن را جدی می گرفتند مردم مشکلات عدیده ای را نداشتند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به آغاز کار دولت جدید ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند به دور از جناح بازیهای سیاسی برای مردم کار کند.

وی همچنین متذکر شد: دولت در صورت انتخاب افراد خوب برای کابینه می تواند در کارهای خود موفق باشد.

موسوی با اشاره به سالگرد عملیات غرور آفرین لبنان برابر اسرائیل در ۲۳ مرداد افزود: نشان دادند که در برابر ظالم با ایستادگی و مقاومت می توان پیروز شد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: مقاومت سلاحی است که صلاح را به دنبال می آورد و گر نه باید در برابر دشمن تن به سلاح داد.

وی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آزادگان یادآوری کرد: نام آزادگی شایسته این مردان غیور بوده که در زمان اسارت برای کشور غرور آفرین بوده و اجر آنها کمتر از شهادت نبوده  و امنیتی که در کشور حاکم است بایدآن را شکر گذار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار