رمز موفقیت دولت دوازدهم در شناخت صحیح مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: دولت دوازدهم در شناخت و اجرای مسیر انقلاب اسلامی برای حوزه‌های مختلف تلاش کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۸۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به اینکه رمز موفقیت دولت دوازدهم در شناخت صحیح مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: دولت دوازدهم در شناخت و اجرای مسیر انقلاب اسلامی برای حوزه‌های مختلف تلاش کند.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی به تلاش برخی از فتنه‌گران سال 1388 برای دست‌یابی به پست‌های کلیدی و گلوگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: تلاش برخی از فتنه‌گران سال 1388 برای دست‌یابی به پست‌های کلیدی و گلوگاه‌های اقتصادی بدون عذر‌خواهی از مقام معظم رهبری و ملت ایران در حال انجام است که دولت در این موضوع باید حساسیت لازم را به خرج دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید مواظب حضور فتنه‌گران در بدنه خود باشد، خاطر‌نشان کرد: فتنه‌گران می‌خواهند با شگرد‌های مختلف وارد بدنه دولت شوند و دولت باید مواظبت لازم را انجام دهد و به موضوع دشمن‌شناسی دقت کند.

ابراهیمی بر اولویت‌های دولت دوازدهم بر طبق دیدگاه‌های راهبردی مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: اجرایی‌شدن اقتصاد مقاومتی از دستور‌های راهبردی مقام معظم رهبری است که از دولت دوازدهم انتظار اجرایی‌شدن آن را داریم.

وی خواستار توجه ویژه دولت دوازدهم به موضوع فرهنگ و نهادینه‌شدن مردم‌سالاری دینی در جامعه شد و گفت: دولت دوازدهم به معیشت مردم توجه کند و در انتخاب مدیران مختلف، پاسخ‌گو‌بودن به مردم را مورد توجه قرار دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها