از پنج محصول و اختراع مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج رونمایی شد

پنج محصول تولیدی و اختراع واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در مراسمی با حضور رئیس واحد و اعضای هیات رئیسه، رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۹۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم که با حضور دکتر محمدقربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، شماری از اعضای هیات رئیسه و هیات علمی واحد سنندج برگزار شد، محصولات و اختراعات دانشجویان در مرکز رشد واحدهای فناور واحد رونمایی شد.

 

مسعود قریشی رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در این مراسم گفت: به دنبال حمایت‌های صورت گرفته از دانشجویان مخترع و مبتکر، امروز شاهد رونمایی از چهار وسیله اختراعی و یک محصول در حوزه نانو هستیم.

 

وی ادامه داد: مرکز رشد یکی از اولویت‌های اصلی خود را حمایت از طرح‌های دانش بنیان قرار داده است و انتظار می‌رود که با تولید نمونه‌های اولیه این اختراعات، با حمایت‌های دانشگاه زمینه برای تجاری سازی آن‌ها فراهم شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از طرح‌های دانش بنیان است و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در این بخش به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون در قالب مرکز رشد واحدهای فناور حمایت‌های خوبی از دانشجویان و اعضای هیات علمی مخترع صورت می‌گیرد و ما در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار سطح و میزان این حمایت‌ها را افزایش دهیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با قدردانی از تلاش‌های دانشجویان محقق و مخترع، گفت: هدایت دانشجویان از سوی استادان و اعضای هیات علمی و تشویق و ترغیب آن‌ها به سمت و سوی فعالیت در قالب واحدهای فناور در مراکز رشد باید در اولویت قرار گیرد.

 

در جریان برگزاری این مراسم رونمایی از محصولات و اختراعات مرکز رشد، از دانشجویان مخترع و مبتکر نیز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار