خبرهای داغ:

برگزاری گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه هرسین

گرهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی مصون سازی فرهنگی کارکنان به همّت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه هرسین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۹۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، گرهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی مصون سازی فرهنگی کارکنان به همّت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه هرسین با سخنرانی مدیر حوزه علمیه برادران حضرت امام خمینی (ره) و با حضور کارکنان پاسدار و وظیفه، فرمانده هان، مدیران و مسئولین سپاه و بسیج در حسینیه ثارالله ناحیه هرسین برگزار گردید.

 

حجّت الاسلام قدمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در ابتدای سخنرانی خود در جمع کارکنان این ناحیه با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف نسبت به تبیین فرهنگ تولید و اشتغال و تبیین اهمیت اصلاح الگوی مصرف با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و ضرورت مقابله با فرهنگ اسراف و تجمل گرایی ابه ایراد سخنرانی پرداخت.

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام نسبت به تبیین فرهنگ زندگی زنِ مسلمان با تأکید بر حجاب و عفاف اظهار داشت: زندگی فردی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) الگوی کامل، کافی و تام برای زنان مسلمان در فضای خانواده و جامعه اسلامی می باشد.

 

مدیر حوزه امام خمینی (ره) با تبیین معضلات اجتماعی و رسانه ای نوین با تأکید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تبیین کلید واژه های مورد استفاده مقام معظم رهبری (مدّظله العالی)  در مقوله جنگ نرم تصریح کرد: فضای مجازی در عصر کنونی در جامعه اسلامی ما آن قدر حساسیت و اهمیت دارد که مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) می فرماید: من اگر وظیفه رهبری جامعه اسلامی را نداشتم به طور حتم مدیر فضای مجازی کشور می شدم.

 

وی با تأکید بر اهمیت خانواده و افزایش جمعیت نسبت به تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی اظهار داشت: زندگانی پر برکت معصومین (ع) و قرآن دستورالعمل و برنامه ای جامع و کامل برای یک فرد مسلمان در بُعد فردی و اجتماعی می باشد.

 

وی در پایان در جمع فرمانده هان، مدیران و مسئولین سپاه و بسیج با تشریح و تبیین مفهوم جهاد کبیر و ضرورت مقابله با خط نفوذ نسبت به استقامت در برابر نظام سلطه و تبیین ضرورت مقابله با دنیا طلبی و ترویج نا امیدی نسبت به کارآمدی نظام سلطه به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار