كاروان راهيان نور وزارت نيرو با حضور مشاور وزير در امور ايثارگران و مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان از يادمان عمليات والفجر 4 بازديد كردند
کد خبر: ۸۹۰۰۵۱۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در جريان اين از بازديد گفت: اقدامات وزارت نيرو به عنوان معين كاروانهاي راهيان نور و احداث يادمانهاي شهدا اقدامي ارزشمند در جهت شناساندن ايثارگريهاي رزمندگان اسلام به بازديد كنندگان به ويژه نسل جوان مي باشد.

 

 محمد مصطفي نجفيان افزود:  براساس برنامه ريزي هاي انجام شده وزارت نيرو به عنوان معين كاروانهاي نور يادمانهاي شهدا را در نقاط مختلف احداث كرده است و در استان كردستان نيز درظرف چند سالاخير يادمانهايي در شهرهاي جنگ زده و مرزي به ويژه مريوان و بانه احداث شده است.

 

 وي ادامه داد: در اين راستا شركت هاي صنعت آب و برق استان ار محل آب و برق استان از محل اعتبارات داخلي خود امكانات رفاهي از جمله آب و برق  و روشنايي معابر براي اين مجموعه ها  يادمان و حسينيه كنار آن فراهم نموده اند.

 

 ابراز رضايت مشاور وزير نيرو از روند احداث يادمان شهداي والفجر4


مشاور وزير نيزو در امور ايثارگران با ابراز رضايت از پيشرفت فيزيكي پروژه احداث يادمان شهداي والفجر 4 در روستاي خانم شيخان مريوان و نير كيفيت مناسب آن  گفت: در آينده نزديك با حضور وزير نيرو اين پروژه به بهره برداري مي رسد.

 

  سيد يعقوب محمد مرادي در نشست با مشاورين امور ايثارگران  صنعت آب و برق استان افزود: خوشبختانه  بازديد روز گذشته (چهارشنبه 28 تيرماه)  از پروژه احداث يادمان والفجر 4 و ساختمان حسينيه كنار آن، بيانگر پيشرفت مناسب اين پروژه است و در آينده نزديك با حضور وزير نيرو و ساير مقامات لشكري و اجرايي استان افتتاح مي شود.

 

 وي در اين نشست همچنين با شاره به نامگذاري سال جاري به نام اقتصاد مقاومتي، توليد  و اشتغال خواستار تلاش حداكثري مديران صنعت آب و برق  در تحقق اين شعار تا پايان سال به ويژه در موضوع ايجاد اشتغال براي فرزندان شهدا و جانبازان تاكيد كرد.

 

 در ادامه مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان با اشاره به مرزي بودن استان كردستان گفت: تأمين برق در شرايط سخت 8 سال جنگ تحميلي و ناامني هاي منطقه با دشوراي ها و مشكلات فروان براي همكاران همراه بوده است و در اين سالها چندين شهيد از شركت هاي آب و برق استان تقديم انقلاب شده است.

 

 وي با تأكيد بر لزوم قدرداني از تلاشهاي همكاران صنعت برق در دوران 8 سال دفاع مقدس گزارشي از اقدامات انجام شده در جهت رفاه حال خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران ارائه  داد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات