خبرهای داغ:

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده معظم شهدا

استاندار کرمانشاه با خانواده های معظم شهدا و جانبازان استان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۱۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  اسدالله رازانی به همراه تنی چند از مسئولان به دیدار خانواده معظم شهید مدافع حرم استان کرمانشاه و جانبازان سرافراز ایران اسلامی رفت.

 

استاندار کرمانشاه به دیدار خانواده معظم شهید والامقام مدافع حرم «فریدون احمدی» رفت و با خانواده این شهید سرافراز گفتگو کرد.

 

رازانی در جمع خانواده‌ معظم شهید فریدون احمدی اظهار داشت: شهیدان همواره زنده اند و یاد و خاطره آنها روشنگر راه ما خواهد بود.


استاندار کرمانشاه بیان کرد: روح شهید قطعا متعالی و مقرب است و خانواده شهید نیز از برکت فضایل شهید بهره مند هستند.

 

استاندار کرمانشاه خانواده معظم شهدا را اسوه مقاومت و پایداری دانست و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند که یاد و خاطره شهیدان را گرامی بدارند و همواره به آنها سرکشی کنند.

 

شهید فریدون احمدی سال ۹۴ در حلب سوریه بدست گروهک تکفیری و تروریستی داعش به شهادت رسید.

 

رازانی ضمن حضور در منزل شهید قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، با خانواده وی گفتگو کرد.

 

شهید سلیمانی از شهدای والامقام عملیات مرصاد است که از ناحیه ستون فقرات به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود و امسال در سن ۶۹ سالگی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

 

رازنی همچنین به دیدار با جانباز دفاع مقدس علی محمدی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران رفت و با خانواده این جانباز سرافراز دیدار و گفتگو کرد.

 

سرهنگ علی محمدی پیش از عملیات غرورآفرین مرصاد در منطقه سرپل ذهاب از ناحیه چشم و گوش جانباز شد و بینایی خود را از دست داد.

 

استاندار کرمانشاه در منزل این جانباز ۷۰ درصد اظهار داشت: اجر و پاداش خانواده ی جانبازان عزیز به واسطه مصائبی که متحمل شده اند، پاداشی ویژه است.

 

رازانی بیان کرد: جانبازان و خانواده آنها برای حفظ کشور و انقلاب، هستی خود را داده اند و به گردن همه ملت حق دارند.

 

وی همچنین جانبازان را شهیدان زنده دانست و گفت: خانواده جانبازان که از آنان نگهداری می‌کنند، از جایگاه و مرتبه بالایی در محضر پروردگار برخوردارند.

 

رازانی با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان از جایگاه ویژه ای برخوداراند، افزود: آنان همپای شهدا و جانبازان دچار زحمت و گرفتاری شدند.

 

استاندار کرمانشاه در منزل شهید سلمان فهیمی اظهار داشت: به تصریح قرآن شهداء زنده هستند و در مقامی هستند که به حیات جاویدان رسیده اند. شهدایی که رنج جانبازی را نیز متحمل شده اند از جزایی ویژه برخوردارند.

ارسال نظرات