خبرهای داغ:
با ارسال نامه ای از سوی دادستان قزوین؛
دادستان قزوین در نامه ای به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی: خواستار رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب و شرعی برای پرسنل شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۴۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با ارسال نامه ای به کلیه ادارت و شرکت‌های دولتی در استان بر رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب و شرعی برای پرسنل تاکید کرد.

در قسمتی از نامه ارسالی آمده است: نظر به اینکه رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب و شرعی برای همگان علی الخصوص کارکنان اداری در محیط کار و خارج از ساعات اداری ضروری است لکن حسب اطلاع واصله تعداد اندکی از بانوان شاغل در خارج از وقت اداری و بعضاً در وقت اداری، مبادرت به استفاده از لباس‌هایی می‌کنند که استفاده آنها در ملاءعام خلاف شرع بوده و عفت عمومی را جریحه دار می‌نماید و استفاده از البسه‌های مذکور مطابق مقررات جاری کشور جرم است و رعایت این موضوع هم در ساعات و محیط اداری و هم پس از اتمام وقت اداری و در محیط‌های بیرونی مورد تاکید جدّی است.

این مقام قضایی خواستار اطلاع رسانی به کلیه بانوان شاغل و مسوولین حراست‌ها شد تا نسبت به رعایت مفاد قانون اقدام کنند.

دادستان قزوین در پایان این نامه خاطرنشان کرد: در صورت وصول گزارش توسط ضابطین و یا اعلام حراست و اطلاع از عدم رعایت قانون مذکور، با تشکیل پرونده قضایی نسبت به تعقیب متخلفین اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ رونوشتی از نامه مذکور جهت استحضار به دفاتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نمایندگان محترم خبرگان رهبری و استاندار محترم قزوین ارسال شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها