از فردا؛

تبریز میزبان نزدیک به یک هزار و 800آزاده اردوگاه «موصل 2» خواهد بود

دبیر چهارمین همایش کشوری آزادگان «موصل2» با اعلام این خبر گفت: در این همایش چهار روزه تبریز میزبان آزادگان موصل 2 و خانواده شهدای آزاده و آزادگان متوفی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۵۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابوالفضل هادی هدف از برگزاری این همایش را تجدید دیدار آزادگان سراسر کشور که در اردوگاه موصل 2 در کنار همدیگر بودند، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مکلف به استخراج وقایع و رویدادهای دوران دفاع مقدس هستیم، نشر فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت ایثارگران و آزادگان را از ادهداف دیگر این همایش خواند.

هادی همچنین از رونمایی سرود ملی آزادگان، تمبر یادبود بازگشت آزادگان و دو کتاب نوشته شده به همت خود آزادگان از دوران اسارت، خبر داد.

وی اضافه کرد: نویسندگان این کتاب ها آقای حمیدی و محمدعلی نصیری از آزادگان عملیات خیبر هستند که کتاب آقای حمیدی به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه نگارش شده است.

هادی تجدید میثاق آزادگان با شهدا در وادی رحمت، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در سطح آذربایجان شرقی و فضاسازی تبریز، برگزاری شب خاطره در مصلی امام خمینی(ره) تبریز را در این خصوص از اقدامات دیگر ستاد برگزاری همایش برشمرد و افزود: علاوه بر تبریز منطقه آزاد ارس نیز میزبان آزادگان خواهد بود.

چهارمین همایش کشوری بزرگداشت آزادگان موصل2 از صبح فردا در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز شده و به مدت چهار روز برگزار می شود.

پیش از این نیز سه همایش در استان های اصفهان و ... برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها