عباس حکیم زاده گفت: در فاز اول این طرح کلیه مدارس بخش پلنگ اباد در قالب ساخت و مرمت و زیبا سازی و شاداب سازی فضا با همت گروه های جهادی استان و شهرستان با مدیریت قرارگاه پیرفت و آبادانی سپاه تا ۲۰ شهریور ماه به انجام خواهد رسید و پروژه ها تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۵۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
عباس حکیم زاده مسئول بسیج دانش آموزش شهرستان اشتهارد در خصوص برگزاری اردوهای جهادی دانش اموزی اظهار داشت: سال جاری خوشبختانه شاهد طرح هایی مبتکرانه در عرصه ی اردوهای جهادی هستیم، این طرح ها که در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در عرصه های مختلف عمرانی، بهسازی، مرمت و باز سازی در تابستان و عرصه های فرهنگی و اجتماعی در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد با محوریت بسیج دانش آموزی شهرستان با همکاری قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه و آموزش و پرورش در دست مطالعه و اقدام است.

اردوهای جهادی دانش آموزی اشتهارد در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی

وی در ادامه افزود: به امید خدا در فاز اول این طرح کلیه مدارس بخش پلنگ اباد در قالب ساخت و مرمت و زیبا سازی و شاداب سازی فضا با همت گروه های جهادی استان و شهرستان با مدیریت قرارگاه پیرفت و آبادانی سپاه تا ۲۰ شهریور ماه به انجام خواهد رسید و پروژه ها تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

گفتنی است قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح استان تشکیل شده است و در قالب این قرارگاه ها اقدامات مختلفی انجام می‌گیرد که از وظایف اصلی این قرارگاه در کنار دهستان ها و مناطق محروم قرار گرفتن و تلاش در جهت پیشرفت و آبادنی روستاهای آن منطقه است.

در همین راستا قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان البرز برنامه گوناگونی برای روستاهای شهرستان اشتهارد به ویژه روستا های بخش پلنگ آباد دارد، برنامه های همچون رسیدگی به مشکلات آب شرب روستا ها که به امید خدا برنامه هایی در این خصوص پیشبینی شده است.

منبع: تات خبر
ارسال نظرات
پر بیننده ها