موفق ترین رده های سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در هفتمین جشنواره مالک اشتر معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و همچنین اقشار و رده های تابع این نهاد هفتمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد.

 

سردار ترابی در این مراسم ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به حاضرین، با شاره به اینکه تبعیت پذیری محض از ولایت فقیه مهم ترین عامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: در ولایت‌پذیری، اطاعت کافی نیست بلکه این اطاعت باید همراه با عشق‌ورزی باشد همانطور که مالک اشتر نمونه بارز ولایت پذیری محض است.

وی،اشراف بر امور را در رده‌های مختلف سپاه مهم دانست و افزود: اشراف داشتن وابسته به آمار نیست بلکه باید برنامه‌های اجرایی بطور واقعی اثرگذار باشند.

وی تاکید کرد: که نیروهای سپاه باید براساس برنامه ریزی تلاش کنند وظایف خود را بدرستی انجام دهند تا اهداف سازمانی حاصل شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، یادآور شد: هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده ها از اهداف این جشنواره می باشد. همچنین نو آوری در اجرای برنامه ها، چابکی، نگاههای بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاکها رده های برتر بوده است.

در ادامه حجت الاسلام رستگار،با اشاره به اینکه مالک هرگز به پشت سرش نگاه نمی کرد ودیدگاهش تاعمق سپاه دشمن بود، افزود: درميان ياران علي (ع)، مالك از افرادي بود كه دشمنان و توطئه هاي آنان را به خوبي مي شناخت و تحت هيچ شرايطي حاضر به عقب نشيني نبود و با تيزبيني، درايت و شجاعتي كه داشت دشمن را به زانو در مي آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ادامه داد: همه تلاش مالک اشتر جهت سعادت و هدايت مردم به سوي نيكيها است و در اين راه هيچگونه چشم داشتي ندارد.

رستگار گفت: توان سياسي و كاري مالك در مديريتهاي كلان اجتماعي به اندازه اي است كه او را حلال مشكلات حكومتي امير قرار مي دهد و بسياري از فتنه هاي سياسي با هوشمندي و تدبير او حل مي گردد.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن از نام سپاه می لرزد، خاطر نشان کرد: سپاه از ستون های نظام است و امروز اگر دشمن می‌لرزد و عقب نشینی می‌کند از قدرت بلامنازع سپاه می‌ترسد.

 

در پایان هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، از فرماندهان موفق و برتر این نیرو با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

 
ارسال نظرات