خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

امام (ره) انقلابی اندیشیدن را به مردم آموختندوشهدای مدافع حرم انقلابی ماندن را

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: اسماعیل لشگری ها بدنبال این بودند که پرچم ایران و اسلام را به احتزاز در بیاورند و ما زیر پرچم هیچ کشوری نمیرویم .
کد خبر: ۸۹۰۰۵۹۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در یادبود شهید اسماعیل لشگری و شهدای ضیاآباد در خصوص آرمان ها و اندیشه امام خمینی(ره) اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب برای ساختن کشور تمام سعی خود را به کار بردیم و امام (ره) نیز تمام نیروهای پراکنده را در جهت سازندگی کشور به کار گرفتند .

وی ادامه داد: برخی ها ما را محکوم به جنگ افروزی می کنند در حالی که پس از انقلاب سلاح های غربی ها را به آنها پس دادیم  حال آنکه آنها پول این ابزار پس داده شده را به ما بر نگرداندند.

سردار یزدی تبیین کرد: ما آمده بودیم کشور خودمان را بسازیم، ما آمده بودیم ویرانه های 2500 ساله رژیم شاهمشاهی را از بین ببریم و طعم خدمت گذاری شیرین را به مردم بچشانیم ولی دشمنان نگذاشتند و جنگ افروزی کردند ، ترور و جنایت کرند و مجبور شدیم برای دفاع از ناموس  و کیان خودمان در برابر دشمن بایستیم.

این مسئول ابراز کرد: شهدا رفتند تا ناموس و خاکمان به دست دشمن نیفتد و دفاع مقدس سبب شد آنها عقب نشینی کنند و بعد از جنگ دوباره برای سازندگی آمدیم ولی دشمنان باز هم سنگ اندازی کردند.

یزدی اظهار کرد: با هزاران تخریم و نیرنگ جلوی مارا برای خدمت رسانی گرفتند آنها نمی توانستند استقلال مارا تحمل کنند ولی ما در تاریخمان تجربه کردیم که هیچگاه زیر بیرق ظلم نرویم و به دنبال این بودند که تجربه مشروطیت را دوباره در ماجرای مشروطیت وقتی هجوم به داخل کشور شد عده ای به سفارت انگلیس و روسیه  و عثمانی وزیر پرچم آنها آن امنیت خود را بس آوردند و وقتی به شیخ فضل آله نوری این پیشنهاد را دادند و ایشان فرمود که من زیر پرچم اسلامم و زیر پرچم طاغوت نمی روم و همچنان ستارخان من بدنبال این بود که 7 کشور دیگر را زیر بیرق اسلام ببرند .

سردار یزدی در ادامه بیان کرد: اسماعیل لشگری ها بدنبال این بودند که پرچم ایران و اسلام را به احتزاز در بیاورند و ما زیر پرچم هیچ کشوری نمیرویم .

فرمانده سپاه تهران اذعان کرد: امروز ما عزتمان را از شهدا بدست آوردیم و دشمن می داند همین بسیجیان از کشورشان دفاع می کنند و افتخار ما این است که ما مقتدرانه از اسلام و ایران دفاع می کنیم و دشمن جرات نمی کند به ما بد نگاه کند.

آنها بدنبال این هستند که جوانهای مارا از فکر و عمل انقلابی جدا کنند , آنها بدنبال این هستند که به ما بگویند که انقلاب تمام شد، و زیر چتر مابیایید تا آرامش داشته باشید ما می گوییم مگر مصر نیست که مردمش به دلیل فقر در قبرستانهای قاهره زندگی  می کنند پس آنها که نوکری آمریکا را می کنند چرا  آرامش ندارند .

ایشان در خاتمه تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم که عزت مردم زیر پای دشمنان پایمال شود و خوشحال نیستیم که با دشمن خود دست دهیم و پای یک میز بنشینیم . آنها از موشک های ما می ترسند ولی از فکر جوانان ما بیشتر می ترسند و سختی هارا تحمل می کنند و زیر نوکری آمریکا و اعمالش نمی روند .

در پایان مراسم از تمبر شهید اسماعیل لشگری رونمایی شد و سردار چنین نوشت:

((انشاالله قول می دهیم با همت به راه شهدا برویم و مدیون شهدا نشویم))

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها