خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اظهار کرد: برای رسیدن به اوج قله هدف های انقلاب اسلامی باید به ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب پایبند بود
کد خبر: ۸۹۰۰۵۹۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با مبحث انقلاب گری و تاکیدات رهبری در این خصوص گفت: طبق توصیه های مقام معظم رهبری پایبندی به  ارزش ها و مبنای اسلامم و انقلاب سبب نهادینه شدن انقلاب گری می شود.

وی افزود:  برای رسیدن به اوج قله هدف های انقلاب اسلامی باید به ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب پایبند بود و برای رسیدن به هدف والا تلاش بی شائبه ای داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با استفاده از منویات و رهنمودهای رهبری معظم و همکاری سپاه و بسیج و رزمندگان باید انقلاب اسلامی را ماندگار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اذعان کرد: باید با استفاده از تمامی پتانسیل و ظرفیت های موجود ملی کشور را مستقل  کنیم و با استعانت از خون پاک شهدا این استقلال و قدرت پایدار باشد.

عدالتی با شاره به تلاش های دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی عنوان کرد: همه مردم بخصوص مسئولان نیز باید نسبت به تلاش ها و توطئه های دشمنان آگاه باشند و به آنها اعتماد نکنند.

این مسئول با اشاره به شاخصه اصلی دینداری امر انقلاب گری متذکر شد: دیدندار شاخصه اصلی انقلاب گری است که باید با اعتقاد و ایمان به خدا تقویت شود تا به اصل امر انقلاب گری رسید.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها