خبرهای داغ:
صبح امروز سران عشايرشهرستان زيركوه با فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج زيركوه ديدار كردند.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۰۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی ، اسعدزاده يكي از بزرگان عشاير شهرستان زيركوه ضمن قدرداني از زحمات سرهنگ ميري فرمانده سابق ناحيه وتبريك به فرمانده ناحيه زيركوه، با اشاره به اين سخن از حضرت امام (ره) كه فرمودند " عشاير ذخاير انقلابند" بيان كرد: ما عشاير شهرستان زيركوه از اوايل انقلاب و بلكه قبل از آن با حضور در هيات هاي مذهبي همزمان با ساير اقشار و متدينين جامعه به مبارزه با رژيم فاسد و دست نشانده پهلوي پرداختيم.

وی افزود: جزو اولين اقشاري بوديم كه با حضرت امام(ره) بيعت كرديم و در زمان جنگ تحميلي با لبيك به نداي حضرت امام (ره) رزمندگان عشاير شهرستان هم دوشادوش ديگر رزمندگان اسلام به دفاع از خاك مقدس جمهوري اسلامي ايران پرداختند وبا افتخار تعداد زيادي رزمنده و جانباز و دو نفرشهيد (علي غضنفري و غلامرضا غضنفري) اهل روستاي مرزي چشمه بيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كردند.

اسعدزاده ادامه داد: بعد از پيروزي نقلاب اسلامي با فرماندهي امام(ره) ،غيور مردان عشايربهلولي در پاسداري از مرز از خود شجاعت ها و جانثاري هاي زيادي نشان دادند. اسعدزاده با بيان اينكه ما عشاير كمتر حرف ميزنيم و اهل عمل هستيم ، گفت: گوياي اين ادعاي بنده سوابق ما و اجداد ما در حفظ و حراست از مرز مشترك با افغانستان و پاكستان است.

وي افزود : درسالهاي ابتدايي پيروزيي انقلاب شكوهمند اسلامي ما در مرز مشترك با افغانستان و پاكستان با غائله هاي مختلفي رودررو بوديم و با اتكا به خداوند كريم و استعانت از ائمه اطهار(ع) و با از خود گذشتگي و جانثاري عشاير عزيز منطقه همه غائله ها را دفع كرديم هرچند كه در اين مسير پر افتخار چندين نفر از افراد تأثير گذار و فعال عشاير را تقديم اين خاك مقدس كرديم.

وی افزود: از جمله اين شهيدان عزيز، معلم بسيجي شهيد عليرضا غضنفري رزمنده دوران دفاع مقدس، شهيدان بسيجي علي و غلامرضا غضنفري اهل روستاهاي مرزي چاه الهداد و چشمه بيد و شهيد بسيجي زعفران عباسي مقدم و شهيد بسيجي علي اكبر صفايي اهل شهرك بمرود كه در دهه هفتاد با درگيري با اشرار مسلح افاغنه به فيض عظيم شهادت نايل آمدند.

وي در پايان گفت: ما عشايربا پيروي و اطاعت محض از ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (حفظه ا...) تا پاي جان براي حفاظت و حراست از مرزهاي ايران اسلامي اعلام آمادگي مي كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها