امام جمعه اشکذر سکوت و بی تفاوتی کشورهای غربی در انعکاس اخبار حادثه افغانستان در رسانه های بین المللی را محکوم و خاطر نشان کرد:کسانی که در دنیا خود را مدعی حقوق بشر می دانند از انعکاس اخبار این حادثه در دنیا جلوگیری کردند.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۲۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی،آزادگان سرافراز را الگوهای راستین صبر و استقامت دانست و گفت:آزادگان به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که با تحمل سختی های دوران اسارت جز سرمایه های ارزشمند این کشور محسوب می شوند.

حجت الاسلام طالبیان با بیان اینکه ارزش آزادگان باید در جامعه امروز فرهنگ سازی و نهادینه شود افزود:امروزه مردم ما باید پاسدار مجاهدت و رشادت های این عزیزان باشند که با تحمل سختی ها و شکنجه ها در زندان های رژیم بعث عراق درس ایثار،از خودگذشتگی و استقامت به ما دادند.

امام جمعه اشکذر به شکست نیروهای تکفیری و سلفی طالبان و داعش در مرزهای عراق و سوریه از حزب الله اشاره و اظهار داشت:بعد از شکست نیروهای تکفیری در آن منطقه ،در روزهای گذشته دست به جنایت فجیع دیگری در کشور افغانستان زدند و با حمله به یکی از استان های شیعه نشین این کشور تعداد زیادی از شیعیان را به شهادت و عده ای را به اسارت بردند.

وی سکوت و بی تفاوتی کشورهای غربی در انعکاس اخبار این حادثه در رسانه های بین المللی را محکوم و خاطر نشان کرد:کسانی که در دنیا خود را مدعی حقوق بشر می دانند از انعکاس اخبار این حادثه در دنیا جلوگیری کردند.

خطیب نماز جمعه اشکذر با بیان اینکه از دشمنان نمی توان توقع رحمت و رفعت نسبت به مظلوم را داشت ادامه داد: دشمن در ذات خود شرارت و خباثت را دارد و این ما مسلمانان هستیم که باید با پیروی از قرآن و اهل بیت در کنار مظلومان باشیم و در مقابل ظالمان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام طالبیان ضمن تقدیر و تشکر از مردم اشکذر که در برداشتن برخی از سنت های غلط رایج در این شهر همکاری کردند اظهار داشت:چه بسا سنت های دیگری هم هنوز وجود دارد که نیاز دارد تا در آن بازنگری صورت گیرد که این کار باید توسط معتمدین شهر و اعضای شورا صورت گیرد و نقطه و نظرات مردم هم در این راستا جویا شد و بهترین تصمیم که به نفع مردم و شهر است اتخاذ گردد.

ارسال نظرات