امام جمعه مهریز:

اجماع سیاستمداران دنیا در آئین تحلیف، نشان دهنده اقتدار نظام بود

امام جمعه مهریز در جمع نمازگزاران جمعه گفت: حضور گسترده سیاستمداران دنیا در مراسم تحلیف، پیام اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را می رساند.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۳۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور و حاشیه های آن افزود: برگزاری آئین رسمی تحلیف و دعوت از شخصیت های بسیاری از کشورهای دنیا بی نظیر بود؛ چرا که حضور گسترده سیاستمداران دنیا در این مراسم، پیام اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را می رساند و این موضوع با توجه به شرایط فعلی منطقه و هجمه هایی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد بسیار حائز اهمیت است.

عبدالرضا محی الدینی افزود: این حضور گسترده و باشکوه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی و ضد انقلاب بود و حامل این پیام بود که امروز دنیا نمی خواهد زیر سلطه استکباری آمریکا و ایادی او باشد.

وی به خاطر حاشیه پر سر و صدای مراسم تحلیف رئیس جمهور و عکس سلفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موگرینی ابراز تاسف کرد و گفت: چرا باید نمایندگان ما در مکان حساسی چون مجلس شورای اسلامی عطش عکس سلفی گرفتن با یک بیگانه داشته باشند و جای تاسف است که کانال ها و سایت های ضد انقلاب و دشمنان این نظام مقدس، غرض ورزانه با انتشار این تصاویر و کشیدن کاریکاتور، نمایندگان ملت غیور ایران اسلامی را به سخره گرفتند.

محی الدینی با گرامیداشت مناسبت 23 مردادماه، سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل که به روز مقاومت اسلامی نام گذاری شده است خاطرنشان کرد: مقاومت رمز پیروزی حق علیه باطل است. عقب نشینی، دشمن را گستاخ تر می کند؛ آمریکا می خواست در طرح خاورمیانه جدید با انهدام حزب الله، کل منطقه را تسخیر کند و پیروزی نیروهای مقاومت حزب الله، رؤیای آنان را به کابوسی سیاه مبدل کرد.

وی با اشاره به آیه شریفه « و انَّ حِزب الله هُم الغالبُون » تصریح کرد: مفهوم این آیه به روشنی بیان می کند حزب الله برخلاف حزب باطل شیطان، پیروز است و حزب اگر برای خدا باشد و راه و هدف نیز خداپسندانه باشد موفق و پیروز خواهیم بود.

امام جمعه مهریز در بخشی دیگر از سخنان خود به پنج شنبه 26 مردادماه، سالروز آغاز بازگشت افتخارآفرین اولین گروه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در سال 69 اشاره کرد و ضمن آرزوی صحت و تندرستی و طول عمر برای آزادگان بزرگوار مملکت گفت: آزادگان با تحمل شکنجه های روحی و جسمی به اسطوره های صبر و ایمان و استقامت مبدل شدند و رزمندگانی هستند که با تمام وجود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) وفادار و پایبند بودند.

در پایان امام جمعه ضمن تسلیت و تعزیت شهادت مظلومانه محسن حججی نجف آبادی به دست داعش تصریح کرد: مقام معظم رهبری وصیت این شهید جوان و مظلوم است. باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب و نیز رهبر انقلاب که خار چشم دشمنان و خنثی کننده توطئه آنهاست و همواره مورد سفارش شهدا بوده اند حفاظت و پاسداری کنیم.

ارسال نظرات