حجت الاسلام فلاح گفت: زنان باید به این مسئله ورود کرده و عزت نفس و کرامت خود را مطالبه کنند و بسیج و روحاینت می توانند در این خصوص در مردم ایجاد حساسیت کنند تا مطالبه شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۵۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
حجت الاسلام محمد فلاح مدرس حوزه و استاد بسیجی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات گفت: مسئله ای که دنیای غرب به ما غالی کرده بحث تجمل گرایی و مصرف زدگی است.

وی افزود: به این ترتیب آنها برای ما نیاز سازی می کنند و در این بحث تبلیغات از پیچیده ترین عملیات های روانشناسی استفاده می شود. سنسورهایی هستند که نوع نگاه زن و مرد را بررسی می کنند که ببینند توجه انهابه کجا جلب می شود تا در مخاطب بیسشترین تاثیر را بگذارند.

مدرس حوزه و استاد بسیجی تصریح کرد: زن ها به خاطر جذابیت و لطافتی که دارند مورد استفاده در تبلیغات قرار می گیرند صدا و سیما نباید اجازه دهد این اتفاق بیفتد و انجمن های حمایت از حقوق زنان نباید ساکت بمانند. زنان باید به این مسسئله ورود کرده و عزت نفس و کرامت خود را مطالبه کنند و بسیج و روحاینت می توانند در این خصوص در مردم ایجاد حساسیت کنند تا مطالبه شکل بگیرد.

ارسال نظرات