همزمان به مناسبت هفدهم خرداد، روز خبرنگار از خبرنگاران و‌اصحاب رسانه با حضور مسئولان شهرستان قدس،تجلیل و قدردادنی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۸۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،دقایقی قبل  با حضور مسئولان شهرستان قدس،از جمله:فرماندار،نماینده مجلس،رئیس ستاد نماز جمعه،شهردار و‌شورای جدید و سابق شهر قدس،از خبرنگاران و‌اصحاب رسانه غرب استان تهران در سالن باقر العلوم (ع)این شهرستان تجلیل و‌قدردانی بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس به منزلت شئن قلم اشاره کرد واظهار داشت:کشور ما به نگارش قلم بدستان و‌خبرنگاران به این پیشرفت دست یافته است ووظیفه خبرنگار است که شئن قلم را حفظ کنند.

وی افزود:وجود محیط امن در جامعه با قانون مداری صور ت پذیر است و‌اگرمحیط امن نباشد، عملا تحقق این امر تو سط خبر نگاران تحقق پذیر نیست.
 
فرماندار شهرستان قدس در ادامه،بابیان اینکه نباید مسائل ملی را قربانی مسائل جناحی کنیم تصریح کرد:اگر این مهم در جریان رسانه ورود کندبی شک کشور مشکل دار خواهد شدودر این فضا برای تامین منافع ملی باید تلاش ویژه ای را بعمل بیاوریم.

این مقام مسئول به اصحاب رسانه در مراسم وعده داد: با تمام قدرت تا زمانی که در این مسئولیت  انجام  وظیفه کنم،از خبرنگاران و اصحاب رسانه حمایت خواهم  کرد وحضور خبرنگاران میتواند، در همه حوزه های شهری  و‌مدیریت شهری، موثر باشد.

محمدی در خاتمه،با بیان اینکه پیام رسانی هدف اصلی خبرنگار نیست تاکید کرد: آن چیزی که در دنیای امروز به صورت جهشی در حال حرکت است ،ورود خبرهای غیر مجاز و‌کذب در فضای مجازی است و‌جامعه خبرنگار باید با این مشکل مبارزه کند.

انتهای پیام//
ارسال نظرات