خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش ‌بینی ‌‌هواشناسی قم خبر داد

افزایش نسبی دمای قم طی روزهای آتی

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی در نیمه شمالی کشور از جمله استان قم روند افزایشی است.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۲۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب 20 درجه و 38 درجه است، اما فردا حداکثر و حداقل دما در استان به 19 درجه و 40 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز دوشنبه بیشترین و کمترین دما در استان به ترتیب 20 درجه و 41 درجه است، طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی در نیمه شمالی کشور از جمله استان قم روند افزایشی دارد.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه آب و هوای استان قم صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب منطقه دستجرد با 20 درجه و منطقه جمکران با 38 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 20 درجه و 37 درجه بود. 
ارسال نظرات