رونق اشتغال در سيريك با اجراي طرح اقتصاد مقاومتي

مسئول بسيج سازندگي شهرستان سيريك گفت: يكي از اهداف بسيج سازندگي در روستاها توسعه روستايي و كمك به تامين معيشت ، اشتغالزايي و بهبود درآمد مردم با استفاده از طرح هاي اقتصاد مقاومتي است.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۴۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مرتضي كريمي، مسئول بسيج سازندگي شهرستان سيريك در گفتگو با خبرنگار اظهار كرد: بسيج سازندگي شهرستان به منظور ايجاد اشتغال پايدار در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي براي متقاضيان تسهيلات واگذار مي كند.

وي افزود: اين تسهيلات با توجه به نوح طرح هاي اقتصادي از مبلغ ۵۰ ميليون ريال تا سقف ۱۵۰ ميليون ريال به متقاضيان واگذار مي شود.

كريمي ابراز كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال تسهيلات به اجراي طرح هاي اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي شهرستان سيريك واگذار شده است.

مسئول بسيج سازندگي شهرستان سيريك يادآور شد: شهرستان سيريك با داشتن ظرفيت هاي بالقوه در بخش هاي مختلف دريايي، توريسم،آبزي پروري، صنايع تبديلي و مشاغل خانگي كه يكي از نقاط برجسته شهرستان در حوزه اشتغال و ارتقاي جايگاه فرهنگ و اصالت شهرستان برخوردار است.

كريمي اضافه كرد: تاكنون در سطح شهرستان طرح هاي بسيار خوبي در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي اجرا شده كه باعث رونق اقتصادي و اشتغالزايي جوانان شده است.

وي خاطرنشان كرد: بسياري از جوانان در شهرستان سيريك با استفاده از طرح هاي اقتصاد مقاومتي و دريافت تسهيلات تا سقف ۱۰ ميليون توماني ضمن ايجاد شغل موجب رونق و شكوفايي خود و جامعه شده است.
ارسال نظرات