خبرهای داغ:
مهندس مجيد بيجندي مديركل هواشناسي استان اصفهان صبح امروز ۲۱ مردادماه با خانواده شهيد محسن حججي کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان، مهندس مجيد بيجندي مديركل هواشناسي استان اصفهان صبح شنبه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۶ در ديدار خانواده شهيد محسن حججي گفت: امروز ما مسؤلان جايگاه خود را مديون خون شهدا از جمله خون شهداي مدافع حرم هستيم كه در بيرون از مرزهاي ميهن عزيز اسلامي با نثار جان خود ضمن دفاع از حرم اهل بيت سلام الله عليها، امنيت ايران را تضمين نموده اند و بر ماست كه اين عزم بزرگ را ارج نهيم و با پاسداست خانواده شهدا و ادامه راه آنان قدردانشان باشيم.   

ايشان ضمن ابراز همدردي و عرض تسليت به خانواده بزرگ حججي افزود: شهدا با نائل آمدن به فيض رفيع شهادت به سعادت ابدي رسيده اند و ما هستيم كه در دنياي وسوسه گر و مادي، محتاج دعاي خير خانواده شهدا و شفاعت شهدا براي سعادتمندي در آخرت هستيم.  

مديركل هواشناسي استان در اين ديدار كه تولايي ذيحساب، حجت الاسلام صانعي امام جماعت و جمعي از كاركنان هواشناسي استان هم حضور داشتند با اهداء پيامي از خانواده شهيد محسن حججي تجليل نمود.

 لازم به ذكر است شهيد محسن حججي از شهداي مدافع حرم بود كه اخيرا" در نبرد با تكفيرهاي كافر در مرز سوريه و عراق به دست تروريست ها اسير و به شهادت رسيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها