جشن بزرگی پنجشنبه شب در پارک کوهستان یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۳۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ؛در این جشن که بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز شد هنرمندان با ایفای نقش خود برنامه های متنوعی اجرا نمودند.

در ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مجری برنامهضمن خوش امد گویی به مردم و تقدیر و تشکر از عوامل دست اندکار برگزاری جشن به سین برنامه اشاره نمود و به دعوت اولین میهمان برنامه که کارشناس فضای مجازیبود اقدام کرد.

کارشناس فضای مجازی توضیحاتی در مورد امنیت فضای مجازی و اینکه ما باید مراقب حفظ حریم شخصی خود در فضای مجازی اعم از تلگرام ،اینترنت و.. باشیم پرداخت و گفت: نگذاریم افراد فرصت طلب از ما استفاده مالیوابزاری نمایند و ازمردم خواست مسایل و موضوعات پیش آمده را با پلیس فتا در میان بگذارند.

مجری بعد از سخنرانی ایشان به بیان چند نکته اخلاقی در قالب یک مسابقه جالب که به وسیله کودکان برگزار شد پرداخت.

وی در بین این مسابقه به ذکر نکات اخلاقی نظیر حجاب ،گذشت در زندگی و مهربانی پرداخت و بدون گرفتن مسابقه از دختر خانم کوچکی که حجاب چادر را برای خود برگزیده بود تقدیر و تشکر کرد و به وی جایزه داد که خود برای کودکان آموزنده بود.

در پایان از "نشاسته گر" خواننده خوب استان دعوت شد و او چند کار خوب خود را جلوی مردم ارائه نمود.

در بین برنامه مردم شاهد شعبده بازی عالی هنرمندان نیز بودند و در پایان مجری برنامهیاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید "محسن حججی" را گرامی داشت.

ارسال نظرات