یک روحانی و کارشناس مسائل تربیتی با بیان اینکه شهدا با اخلاص از بزرگترین سرمایه‌ خود که جانشان بود گذشتند تا بتوانند با قطره قطره خون‌شان از نهال انقلاب اسلامی محافظت کنند، گفت: امروز وظیفه ما است که از اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب مواظبت کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۵۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

بهگزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج اهل بیت(ع) اراک مراسم معنوی شبی با شهدا برگزار شد.

این مراسم معنوی به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسجد اهل بیت(ع) کوی الهیه اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی عبدلی در این مراسم در سخنانی با اشاره با جایگاه والای شهدا گفت: در دوران دفاع مقدس جوانانی برای صیانت از ارزش‌های اسلام در جبهه‌ها نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند که از نظر سنی نوجوان و جوان بودند ولی از نظر غیرت دینی چیزی از دیگر رزمندگان کمتر نداستند.

وی افزود: جوانان نسل امروز ما باید سیره آن جوانان و نوجوانانی را که برای دفاع از اسلام جان خود را نیز بر طبق اخلاص گذاشتند را الگوی راه خود قرار دهند تا به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند.

این روحانی و کارشناس تربیتی در ادامه با اشاره سیره رفتاری و اخلاقی شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری‌های شهیدان است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه شهدا با اخلاص از بزرگترین سرمایه‌ خود که جانشان بود گذشتند تا بتوانند با قطره قطره خون‌شان از نهال انقلاب اسلامی محافظت کنند، افزود: امروز وظیفه ما است که از اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب مواظبت کنیم.

وی تاکید کرد: شهدا مسیر خود را آگاهانه و با شناخت کامل انتخاب کردند و ثابت قدم در این مسیر گام برداشتند.

در ادامه این مراسم معنوی حاج مسعود پیرایش مداح اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت و مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات