مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات تاکید کرد
مسئول تربیت و آموزش در سپاه ناحیه مقاومت محلات امر به معروف را نشانه بهترین امت مطرح و گفت: امت برگزیده با شعار دادن حاصل نمی شود بلکه امت نمونه و برگزیده با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر حاصل می شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات در کارگاه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه هیچ معروفی بالاتر از نجات دادن ملت‌ها از دست استکبار نیست، گفت: باید بدانیم که هیچ منکری هم زشت‌تر از وابستگی به استکبار نیست.

وی با اشاره به آیه 110 سوره مبارکه آل‌عمران به معیارهای بهترین امت اشاره کرد و گفت: برای اینکه اسلام جهانی شود بایستی افرادی شجاع، با تقوا، دارای روحیه جهاد و ایثار، مدیر و انقلابی تربیت شود. در حقیقت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به این هدف خود باید کادرسازی داشته باشد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: برای ساخت امت اسلامی علاوه برانجام امر به معروف و نهی از منکر باید ارتباط با خدا را حفظ کرد و قلب خود را نسبت به خداوند جلا بخشید.

حجت‌الاسلام رضایی ایمان و امر به معروف و نهى از منكر را نشانه بهترین امت مطرح و تصریح کرد: امت برگزیده با شعار دادن حاصل نمی شود بلکه امت نمونه و برگزیده با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر حاصل می شود.

وی با تاکید بر آیه 110 سوره آل عمران خاطرنشان کرد: این آیه به خوبی اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را بیان کرده و نشان می دهد که بهترین امت بودن به شعار دادن نیست بلکه بهترین امت، امتی است که با استفاده از امر به معروف و نهی از منکر زمینه اصلاح جوامع بشری را فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات