معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در چهارماهه نخست امسال بیش از 16 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۵۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری تقویت و افزایش بار تکفل اجتماعی و سامان دهی فعالیت‌های خیرخواهانه عموم مردم است، گفت: این مراکز با حمایت و هدایت کمیته امداد در سراسر استان راه اندازی و فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در چهارماهه نخست امسال بیش از 16 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: این میزان مشارکت مردمی به نسبت سال گذشته رشد 62 درصدی داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به فعالیت 35 مرکز نیکوکاری در سطح استان، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نیازسنجی و بررسی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان در آینده شاهد راه‌اندازی تعداد بیشتری از مراکز نیکوکاری خواهیم بود.

جلالی در ادامه با اشاره به فعالیت هوشمندانه مراکز نیکوکاری گفت: درآمد فعالیت مراکز نیکوکاری با نظارت کمیته امداد و تدابیر هیات عامل بین فقرا و نیازمندان تحت حمایت و مراکز هزینه شده است .

معاون مشارکت های مردمی در پایان خاطرنشان کرد: هر مرکز نیکوکاری از هفت زیر مجموعه شبکه و واحد نیکوکاری تشکیل شده که دربخش های فرهنگی، عمرانی، درمانی، اشتغال و تامین جهیزیه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات