مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه خبر داد

بهره‌مندی 376 خانواده ساوجی تحت حمایت از کمک‌های موردی

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه گفت: در چهار ماهه نخست امسال 376 خانواده تحت حمایت شهرستان ساوه از کمک‌های موردی با اعتباری بیش از 443 میلیون ریال بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه پرداخت کمک‌های موردی را از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های نیازمند دانست و گفت: کمک‌های نقدی و موردی در قالب خرید و تعمیر لوازم خانگی، درمان، آموزشی، فرهنگی و کمک هزینه زندگی به مددجویان پرداخت می شود.

وی افزود : از ابتدای سال تا پایان تیرماه 376 خانواده تحت حمایت شهرستان ساوه از کمک‌های موردی با اعتبار 443 میلیون و 131 هزار ریال بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با اشاره به اینکه اجرای طرح‌هاي خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياست هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد است، گفت: آموزش افراد واجد شرايط در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، برگزاري كلاسهاي آموزشي ، ارائه مشاوره‌هاي شغلي لازم در زمينه احراز فرصت‌ها و موقعيت هاي شغلي مناسب از اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال است.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال تعداد چهار هزار و ۷۴۵ خانواده تحت حمایت، کمک معیشت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال دریافت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار