مدیر کل اوقاف هرمزگان؛

اساتید بین المللی قرآن زمینه رشد را برای علاقه مندان مهیا کنند

مدیر کل اوقاف استان هرمزگان گفت: متولیان قرآنی با دعوت از اساتید و متخصصین در این حوزه زمینه رشد و بالندگی را برای علاقه مندان قرآن کریم فراهم سازند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۵۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی در آئین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم که به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد گفت: بهترین بندگان خدا نزد پروردگار بعد از انبیاء الهی حاملان قرآن کریم هستند.
 

گرایلی بیان داشت:خداوند را بسیار شاکر هستیم که توفیقی عطا کرد تا در خدمت جوانان لایق در حوزه قرآنی باشیم و با برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآنی در شهرستان میناب نفرات برتر را در مسابقات کشوری معرفی کنیم.

 

مدیر کل اوقاف هرمزگان عنوان داشت: پیش از آغاز این مسابقات پیشنهاداتی برای برگزاری مسابقات قرآنی مرحله استانی در شهرستانها شده بود اما به دلیل فراهم نبودن زمینه برای اجرای مسابقات، این مسابقات در شهرستانها بر گزار نشد.

 

گرایلی گفت: البته باید بیان داشت کهمسابقات قرآنی در شهرستانها با حضور قاریان و علاقه مندان برگزار می شد اما این مسابقات هیچگونه خروجی معنوی نداشت.

 

گرایلی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که چهلمین دوره آن را سپری کردیم باحضور جدی و میدانی مسئولان شهرستان میناب همراه بود و زمینه ای ایجاد شد تا علاوه بر استفاده از شرایط مسابقات از فوایددیگری مانند تور میناب گردی برای قاریان و شرکت کننده گان استفاده شود.

 

مدیرکل اوقاف هرمزگان گفت: استقبال و حضور خیرین برای همکاری در اجرای این مسابقات تحسین برانگیز بود و سبب شد تاچهلمین دوره مسابقات با شرایط ایده آل برگزار شود.


ارسال نظرات