پیشکسوت دوران دفاع مقدس خطاب به سه بازیکن فوتبال کشورمان؛

شهرت امروز شما به برکت انقلاب و خون شهدا است

یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به سخنان توهین آمیز مهدوی کیا و بازی شجاعی و حاج صفی در مقابل تیم صهیونیستی گفت: این بازیکنان حیثیت مملکت را به تاراج بردند، به مهدوی‌کیا هم می گویم اگر امروز تو مهدوی کیا شده‌ای به برکت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۶۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

عبدالله مبینی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و زائر ساوجی راهیان نور مناطق غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ درخصوص اثرگذاری مناطق عملیاتی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند"شهدای ما امامزادگان زنده هستند و اگر کسی در این مسیر قرار گرفته باشد برای دل خود و برای کسب معرفت آمده باشد، مسلما تحت تاثیر قرار می گیرد ولی اگر برای گذران وقت برای دیدن این مناطق امده باشد به طور قطع چیزی را کسب نخواهد کرد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر زائرانی که پای در مناطق عملیاتی می گذارند معرفت لازم را داشته باشند و دریابند که چه کسانی در این مناطق برای حفظ اسلام جنگیدند و به معرفت خاص خداوندی رسیدند به طور قطع تحت تاثیر قرار می گیرند.

مبینی ادامه داد: وظیفه ما پیشکسوتان دفاع مقدس بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و واقعیت‌های آن دوران و وظیفه جوانان امروز نیز درک معرفت است و هر قدر ما نسبت به وظیفه خود خوب عمل کنیم بی شک تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به هجمه سنگین دشمن در جبهه نرم گفت: متاسفانه در این زمینه دشمن بیش از ما کار می کند و به جای اینکه آنان به ما پاسخگو باشند طوری کار را پیش برده‌اند که ما پاسخگو باشیم در واقع به جای اینکه واقعیت ها را به راحتی بیان کنیم اجازاه داده‌ایم دشمنان هجمه خود را وارد کنند حال در سنگر دفاع ایستاده‌ایم. در یک جمله اینکه در این عرصه کوتاهی کرده‌ایم.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند"جوانان ما خالص هستند و اگر نیاز باشد وارد میدان می شوند" همانوطر که امروز شاهدیم همین جوانان در دفاع از حرم آل‌الله مشتاقانه حضور دارند.

در دفاع از ارزش‌های اسلام کوتاهی نکنیم

مبینی با بیان اینکه مدیر کاروان‌های سیاحتی زیارتی هم هست، گفت: بر خود لازم می‌دانم که جا پای پدر بگذارم، چراکه ایشان در دوران رژیم طاغوتی در صف دیگر انقلابیون برای احیای اسلام تلاش کرد و امروز وظیفه من و دیگر افراد این مرز و بوم است که پیرو راه شهدا باشند و در دفاع از ارزش‌های اسلامی کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه هرچه داریم مدیون شهدا هستیم، گفت: شهدای ما آیئنه‌های عبرت ما هستند که به ما درس می‌آموزند و هر قدر هم دشمن تلاش کند که فرهنگ ایثار و شهادت و شهدا را در جامعه ما کمرنگ کند ولی به عنایت خود شهدا، هرگز چراغی که آنان روشن کرده‌اند خاموش نمی‌شود.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه چراغ شهدا هرگز خاموش شدنی نیست، تصریح کرد: متاسفانه قدر شهدا و ولایت را نمی‌دانیم چراکه برکتی بزرگ شامل حال ما شده و مثل کسی که در کنار آب است و خشکی را درک نکرده، قدردان این آب هم نیستیم.

تاراج حیثیت کشورمان به واسطه دو بازیکن فوتبال/غیرت "محسن حججی‌ها" بیشتر از این دو بازیکن

مبینی با اشاره به بازی "شجاعی" و "حاج‌صفی" در مقابل تیم باشگاهی مکابی رژیم صهیونیستی گفت: این بازیکنان حیثیت مملکت را به تاراج بردند، اینان کثافت‌هایی هستند که هیچ بویی از غیرت و فرهنگ ایثار نبرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت ددمنشانه شهید "محسن حججی" گفت: غیرت این شهید و دیگر مدافعان حرم خیلی بیشتر از این بازیکنان است.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس به سخنان توهین‌آمیز "مهدوی‌کیا" دیگر بازیکن فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: سخنانی که به راحتی بر زبان این بازیکنان رانده می‌شود به خاطر بی غیرتی است وقتی پول‌های گزاف و درآمدهای نفتی را در حلقوم این بی‌غیرت‌ها می کنیم نیجه می شود اینکه امروز کُرکُری برای‌مان بخوانند و هیچ ابایی هم از اثبات بی‌غیرتی خود ندارند.

مبینی ادامه داد: لقمه‌هایی که این افراد خورده‌اند همه‌اش حرام است، به این فوتبالیست می‌گویم "آقای مهدوی‌کیا اگر امروز تو مهدوی کیا شده‌ای به برکت انقلاب اسلامی است وگرنه در زمانی غیر از انقلاب اسلامی بود هیچ ارزشی نداشتی و نمی توانستی توپ بزنی".

انتهای پیام/

ارسال نظرات