دقایقی از بمباران امریکا بر منطقه تازه آزادشده از دست تکفیریها نگذشته بود که تروریست های داعشی با ورود از مربع امنیتی آمریکا با حضور در منطقه به تصرف مجدد منطقه از دست نیروهای مقاومت اسلامی پرداخته و با ضمن مجروح و شهید کردن ما به اسارت گرفتن محسن حججی می پردازد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۷۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محسن حججی جوان رزمنده ایرانی توسط تروریست های داعشی سر بریده شد، تیتری که طی ساعات اخیر بر روی خروجی بسیاری از سایت ها قرار گرفت.

اما سوال اینجاست قاتل اصلی محسن حججی و هزاران محسن دیگر کیست؟ آیا دست دیگری پشت پرده است و واکنش مسئولین جمهوری اسلامی به این جنایت چه بوده است

روز دوشنبه جنگنده های آمریکایی منطقه الجمونه نزدیک مرز تنف (مرز عراق و سوریه) که تنها چند روز قبل توسط گردان های سیدالشهداء وابسته به حشد الشعبی آزاد شد را بمباران کردند، که حدود ۴۰ رزمنده شهید و مجروح شده که ۷ عضو سپاه پاسداران از قبیل فرمانده بلندپایه ایرانی حسین قمی نیز وجود داشته اند.
 
روز دوشنبه جنگنده های آمریکایی منطقه الجمونه نزدیک مرز تنف (مرز عراق و سوریه) که تنها چند روز بود توسط گردان های سیدالشهداء وابسته به حشد الشعبی را بمباران کردند، دقایقی پس از این بمباران که بر اثر آن حدود ۴۰ رزمنده شهید شدند که در بین آنان ۷ عضو سپاه پاسداران از قبیل فرمانده بلندپایه ایرانی حسین قمی نیز وجود داشته اند.

دقایقی از این بمباران نگذشته بود که تروریست های داعشی با ورود از مربع امنیتی آمریکا با حضور در منطقه به تصرف منطقه و اسارت گرفتن محسن حججی می پردازد.

آری قاتل اصلی محسن حججی کسی جز آمریکا نیست. به راستی اگر بمباران شدید آمریکا نبود آیا تروریست های وهابی می توانستند منطقه ای را که چند روز قبل با بی آبرویی ترک کرده اند را دوباره باز پس گیری نمایند و بابت شهادت فرماندهان ایرانی به شادی بپردازند؟

سوال اینجاست که واکنش مسئولین جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام و جنایت علنی آمریکا چه بوده است؟

قابل توجه دستگاه دیپلماسی منفعل و کدخدا پرستان!!!!

ارسال نظرات
پر بیننده ها