خبرهای داغ:
مسئول اجرایی طرح «پاتوق سالم» در همدان تقویت روحیه انقلابی جوانان را از اهداف اجرایی طرح «پاتوق سالم» دانست و گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و آسیب‌پذیری جوانان و دوری آنها از محیط پاک و سالم حقیقی با ایجاد این فضا سعی در جذب جوانان به محیطی سالم کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
اجرای طرح «پاتوق سالم» با هدف تقویت روحیه انقلابی جوانان در همدان
سینا آبگون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه برگزاری مراسم «پاتوق سالم» با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در انجام فعالیت های خودجوش فرهنگی اظهار داشت : ایشان در ماه های اخیر همین موضوع را با مفهوم دیگری به نام «آتش به اختیار» بازآفرینی کردند که این ضعف فعالیت های فرهنگی را می رساند.

وی «آتش به اختیار» را به معنای «کار فرهنگی خودجوش و تمیز» دانست و بیان داشت: در راستای تحقق فرامین رهبری با مجموعه ای از جوانان انقلابی و فعال به صورت خود جوش اقدام به برگزاری برنامه «پاتوق سالم» کردیم.

مسئول اجرایی طرح «پاتوق سالم» در همدان با بیان اینکه پس از دستور «آتش به اختیار» برنامه به طور جدی و با رونق بیشتری دنبال شد بر ضرورت اجرای طرح اشاره و اضافه کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن که هر روز بیشتراز قبل می شود ضروری است با انجام فعالیت های دینی و فرهنگی به مقابله با آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه فاقد وابستگی به نهاد یا سازمان خاصی است، افزود: در اجرای این طرح بسیج مهدیه و تا حدودی سپاه پاسداران و افرادی به صورت چراغ خاموش ما را یاری کردند.

آبگون تقویت روحیه انقلابی جوانان را از اهداف اجرایی طرح دانست و اظهار کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و آسیب‌پذیری جوانان و دوری آنها از محیط پاک و سالم حقیقی با ایجاد این فضا سعی در جذب جوانان به محیطی سالم کرده‌ایم.

وی الگو قرار دادن شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم برای نسل جوان را از دیگر اهداف اجرایی برنامه برشمرد و ابراز داشت: امروز امنیت حاصل در جامعه را مدیون خون پاک شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هستیم که در راستای پاسداری از خون آنان باید در مسیر آنها حرکت و دیگران را به این مسیر دعوت و جذب کنیم.

مسئول اجرایی طرح «پاتوق سالم» در همدان با تاکید بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه‌ انقلابی در جامعه از خاطره گویی و روایتگری دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم ترین محورهای برنامه اشاره و بیان کرد: به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) خاطرات دوران دفاع مقدس یک ثروت ملی است که باید با استفاده از شیوه‌های هنری جذاب برای انتقال آن‌ها به نسل جدید تلاش کرد.

وی با اشاره به دیگر محورهای برنامه یادآور شد: سخنرانی خانواده شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، پخش موسیقی های دفاع مقدس و موسیقی انقلابی ویژه نسل جوان از جمله آنها است.

آبگون تصریح کرد : در اجرای برنامه‌ها بیشتر به بعد معنوی که مربوط به شهداست توجه می شود چراکه ما در مقابل آنان و خانواده‌های شهدا مسئول هستیم.

وی با تاکید بر جذب حداکثری افراد به ویژه جوانان در برنامه به اثربخشی برنامه «پاتوق سالم» اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود همه کاستی ها در طول هفته های اخیر بازخوردهای مطلوب و رضایت بخشی از برنامه را شاهد بودیم و امیدواریم تاثیرگذاری آن روزبه روز افزون تر شود.
مسئول اجرایی طرح «پاتوق سالم» در همدان با بیان اینکه در ابتدای اجرای برنامه با مشکل فضا و کمبود بودجه و امکانات مواجه بودیم، یادآور شد: به لطف شهدا با کمک برخی ارگان ها شرایط برای اجرای برنامه فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سینا آبگون، خواننده اشعار انقلابی 22 ساله و ساکن همدان است که دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهر ساری گذرانده و در حال حاضر در دانشگاه همدان مشغول به تحصیل است.

وی از سال ۸۹ به طور رسمی کار خوانندگی رپ با سبک اعتراضی را آغاز و پس از طی ۴ سال همچنان در این زمینه مشغول به فعالیت بود و اجرای کنسرت غیر مجاز در همدان اجرا می کرد که نهایتا به سبک پاپ روی آورد.

طی اتفاقاتی پای ایشان به مزار شهدا باز و رفته رفته در هیئت‌های مذهبی حضور و با تغییر سبک خوانندگی به سمت خواندن آهنگ‌های انقلابی روی اورد به طوری که اولین اهنگ انقلابی خود را در وصف عموی شهیدش در سال 94 خواند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات