جانباز مدافع حرم گفت:داعش گروهکی بیش نیست و هدف آن هم نابود کردن اسلام و مسلمانان است. ظلم‌هایی که داعش در حق مسلمانان عراق و سوریه روا می‌دارد برای هیچ مسلمانی قابل تحمل نیست و وظیفه هر فرد مسلمانی است که از حریم مسلمانان دیگر دفاع کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش  در حاشیه عیادت از جانباز مدافع حرم عباس نارویی با بیان اینکه خدا را شاکریم که کهنوج مفتخر است به اینکه یکی از شهروندان این شهر از جانبازان مدافع حرم است، اظهار داشت: مدافعان حرم نمونه بارز استقامت و دفاع از دین و اهل بیت (س) هستند و باید از روحیه این بزرگواران درس بگیریم که در اوج جوانی برای دفاع از اهل بیت (س)، مبارزه با داعش و استکبار جهانی به سوریه رفتند.
 
 
امام جمعه کهنوج  با اشاره به اینکه مدافعان حرم برای ترویج مکتب و دفاع از اهل بیت به سوریه رفتند، خاطرنشان کرد: این اقدام بسیار ارزشمند است و باید به‌عنوان الگو از این بزرگواران استفاده ببریم.
عباس نارویی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: هدف مدافعان حرم از رفتن به سوریه کمک به مظلومان، آوارگان، مسلمانان و مردم سوریه است که به شکل فجیعی توسط داعش کشته می‌شوند.
وی افزود: ظلم‌هایی که داعش در حق مسلمانان عراق و سوریه روا می‌دارد برای هیچ مسلمانی قابل تحمل نیست و وظیفه هر فرد مسلمانی است که از حریم مسلمانان دیگر دفاع کند.
جانباز مدافع حرم با اشاره به اینکه سوریه یک منطقه استراتژیک نزدیک به فلسطین است، ادامه داد: داعش از دولت‌هایی مثل آمریکا و عربستان سعودی برنامه می‌گیرد و موجب نابود کردن مسلمانان، دین مبین اسلام، گسترش کفر، بی‌دینی و افزایش ظلم و ستم در سطح کشورهای مسلمان شده‌اند.
این جانباز ۷۰ درصد خطاب به مسلمانان و جوانان با اشاره به صحنه‌های وحشتناک کشته شدن بچه‌ها و زنان بی‌گناه در سوریه که هیچ ‌و نه پناهگاهی ندارند، گفت: داعش گروهکی بیش نیست و هدف آن هم نابود کردن اسلام و مسلمانان است.
وی در ادامه با اشاره به جهاد اصغر و اکبر خاطرنشان کرد: جهاد اصغر دفاع از کشور و  حریم اهل بیت (س) است و‌ جهاد اکبر را توسط جوانان می‌توان محقق کرد، جهاد اکبر تزکیه نفس و جلوگیری از هجوم فرهنگی است که روز به روز در کشور گسترش پیدا می‌کند.
به گزارش شوباد، امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهرستان کهنوج با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم، عباس نارویی از وی عیادت کردند، این جانباز  ۷۰ درصد در جنوب غرب حلب سوریه با اصابت خمپاره دشمن تکفیری به درجه جانبازی نائل شد.

ارسال نظرات