اردوی جهادی شهیده نازقلیچی با هدف مشاوره کشاورزی در سطح روستاهای هدف شهرستان طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۶۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اردوی جهادی ۳ روزه مشاوره کشاورزی و مبارزه با آفات زیتون، با همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهید ساجدین محمدی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه طارم در سطح روستاهای هدف شهرستان طارم به نام ( قانقلی چای علیا، کلوچ، شیت و پاوه رود) برگزار شد.

گفتنی است، هدف جهادگران بسیجی خدمت به خلق در محرومترین نقاط کشور است.

گروه های جهادی در سالهای اخیر با لبیک گفتن جوانان انقلابی کشورمان به فرمان رهبر معظم انقلاب به شکوفایی رسیده است و به جبهه‌ای تبدیل شده است که در آن علاوه بر نمایان شدن اخلاص این جهادگران، سازندگی نقاط محروم کشور و صد البته خودسازی جوانان متعهد ایرانی و مسلمان در آت رقم می‌خورد.

بنابراین گروه جهادی هدفشان کمک به محرومان در سخت ترین شرایط ممکن در منطقه است، جهادگران بسیجی تلاش می کنند تا محرومیت‌ها را از چهره این منطقه دور افتاده از جغرافیای پایتخت بزدایند.

این اقدامات جهادگران بسیجی در واقع تمرینی برای جهاد در زندگی است این توصیفی زیباست که تلاش آنها برای رفع محرومیت ها ما را ناخودآگاه به یاد دلاوری‌های رزمندگانی می‌اندازد که امروز خاطره‌شان برای ما الگو و نوری است در مسیری که امید است که ما ادامه دهنده آنها باشیم.

ارسال نظرات