خبرهای داغ:
شهید حکمت الله ازلگینی در وصیت نامه خویش اورده است: شهادت پایان راهی است که نصیب هرکس نمی شود و انها که لایق باشند به شهادت دست می یابند چرا که شهادت حرکتی شتاب دار به سوی معشوق است و این شتاب مستلزم خلوص پاکی و تقئوا است و شهید عاشقی است روحانی که به معبودش می پیوندد.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۰۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید حکمت الله ازلگینی در سوم خرداد 1343 در روستای حسین آباد جرندق از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد پدرش امامقلی و مادرش ماهی نام داشت.

شهید حکمت الله الگینی تا سوم متوسطه درس خواند و به عنوان سرباز ارتش درجبهه حضور یافت،دوازدهم فروردین 1364 در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی بر اثز اصابت گلوله خمپااره به شهادت رسید و مزار او درگلزارشهدای زادگاهش واقع است.

شهید حکمت الله ازلگینی در وصیت نامه خویش اوردذه است:

شهادت حرکت به سوی معشوق است

شهادت پایان راهی است که نصیب هرکس نمی شود و انها که لایق باشند به شهادت دست می یابند چرا که شهادت حرکتی شتاب دار به سوی معشوق است و این شتاب مستلزم خلوص پاکی و تقئوا است و شهید عاشقی است روحانی که به معبودش می پیوندد.

انتخاب این را آگاهانه و بر حسب وظیفه الهی است که بر گردن خو یش احساس می کنم و ادام ان نیز پرواز است تا با پروازم به سوی خدا بازگشت کنم.

فرزندان امام و لشگریان اسلام همیشه مشتاق شهادتند همه از جبهه ای به جبه ای دیگر و از کربلایی به کربلایی دیگر ان قدر می روند تا تشنگی روح خود را با ملحق شدن به منبع فیوضات و غلتیدن در خون سرخ و گرم خویش سیراب سازند و یا با دراغوش گرفتن کربلا به سوی قدس قبله مسلمانان روانه گردند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها