وی افزود: یکی از مهمترین بخش های مربوط به برنامه های
تلویزیونی بخش مربوط به تبلیغات است تبلیغات تلویزیونی نقشی مهم بر افکار تماشاگر
دارند چرا که در میان ابزارهای تبلیغاتی، رسانه ای مثل تلویزیون پوشش وسیعی را
برای تبلیغات در بر می گیرد و این خصلتی است که سایر رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی
از آن برخوردار نیستند.
مسئول بسیج رسانه البرز ادامه داد: همچنین استفاده ابزاري از زن به
عنوان يکي از عناصر مهم مورد استفاده براي اثربخشي تبليغات تجاري در دنيا و ايران مورد
انتقاد بسياري از انديشمندان و نخبگان
فرهنگي و ديني قرار گرفته است.
نوروزی بیان داشت: به عنوان
دیگر نقش آفرینی زن به عنوان بازیگر یا مجری تلویزیون، امری کاملا متفاوت با حضور
در تبلیغات تجاری است. بازیگری زن در سینما یا تلویزیون به شرط رعایت چارچوبهای
اخلاقی و محو جذابیتهای کاذب، حضوری فعال و پویا است که منجر به خلق یک اثر
هنری و یا انتقال یک اندیشه میشود این درحالی است که بازیگری زن در آگهیهای
تجاری، نه تنها هیچ ارزش هنری ندارد بلکه نوعی واسطه گری برای فروش
بیشتر کالاهای شرکت هاست.