مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج»:
نوروزی گفت: است که بازیگری زن در آگهی‌های تجاری، نه تنها هیچ ارزش هنری ندارد بلکه نوعی واسطه گری برای فروش بیشتر کالاهای شرکت هاست.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
استفاده از زن در تبلیغات صداوسیما تخریب کننده ارزش هاست
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امروزه رسانه هاي ارتباط جمعي نقش بي بديلي در معرفي و تعيين سبک زندگي مخاطبان خود بازي مي کنند و تاثير انکاري ناپذيري در ايجاد، تقويت و حتي تغيير نگرش مخاطبان خود در مقوله هاي فکري، سياسي دارند.


وی افزود: یکی از مهمترین بخش های مربوط به برنامه های تلویزیونی بخش مربوط به تبلیغات است تبلیغات تلویزیونی نقشی مهم بر افکار تماشاگر دارند چرا که در میان ابزارهای تبلیغاتی، رسانه ای مثل تلویزیون پوشش وسیعی را برای تبلیغات در بر می گیرد و این خصلتی است که سایر رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی از آن برخوردار نیستند.

مسئول بسیج رسانه البرز ادامه داد: همچنین استفاده ابزاري از زن به عنوان يکي از عناصر مهم مورد استفاده براي اثربخشي تبليغات تجاري در دنيا و ايران مورد انتقاد بسياري از انديشمندان و نخبگان فرهنگي و ديني قرار گرفته است.

نوروزی بیان داشت: به عنوان دیگر نقش آفرینی زن به عنوان بازیگر یا مجری تلویزیون، امری کاملا متفاوت با حضور در تبلیغات تجاری است. بازیگری زن در سینما یا تلویزیون به شرط رعایت چارچوب‌های اخلاقی و محو جذابیت‌های کاذب، حضوری فعال و پویا است که منجر به خلق یک اثر هنری و یا انتقال یک اندیشه می‌شود این درحالی است که بازیگری زن در آگهی‌های تجاری، نه تنها هیچ ارزش هنری ندارد بلکه نوعی واسطه گری برای فروش بیشتر کالاهای شرکت هاست.

ارسال نظرات