خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بیت الزهرا سه قلعه:

پایگاه حضرت معصومه(س)، پایگاه نمونه خواهر در سرایان شد

فرمانده حوزه بیت الزهرا سه قلعه گفت: پایگاه حضرت معصومه(س) به عنوان پایگاه برتر خواهر در کل شهرستان سرایان میان 32 پایگاه انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۲۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در سرکشی و نظارت های صورت گرفته از برنامه ها و عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج خواهر از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان و اعضای حوزه بیت الزهرا سه قلعه، پایگاه حضرت معصومه(س) از میان 32 پایگاه خواهر در سطح کل شهرستان سرایان به عنوان پایگاه برتر انتخاب شد.

فرمانده حوزه بیت الزهرا سه قلعه گفت: از عوامل برتر شدن پایگاه حضرت معصومه از میان پایگاه زیر نظر حوزه ، فعالیت بالای آن در زمینه های مختلف اعم از حفظ قرآن، فرهنگی، آموزشی، برگزاری حلقه های صالحین به طور منظم، برگزاری یادواره های شهدا ، ارتباط با مساجد، هیئتها و ادارات به طور مستمر و همچنین برگزاری اردوی جهادی هفت روزه می باشد که بنا به هر مناسبت برنامه هایی فراگیر در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) از دیگر علل برتری این پایگاه را در اولویت قرار دادن برنامه ها، ساماندهی حلقه های صالحین ، برگزاری نشست های بصیرتی، اخلاقی و همچنین فعال نمودن هسته های فرهنگی ، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج سبک زندگی اسلامی در پرتو فرمایشات رهبری عنوان کرد.

وی متذکر شد: توکل به خداوند ، حس مسئولیت پذیری، خلوص در کار و همچنین هم دل و هم زبان بودن اعضای شورا رمز موفقیت در پایگاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها