خبرهای داغ:
در گرامیداشت عملیات والفجر3

برگزاری یادواره سرداران شهید تهرانی و حیدریان در شاهرود

در گرامیداشت عملیات والفجر 3 یادواره سرداران شهید تهرانی و حیدریان در گلزار شهدا شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت عملیات واالفجر 3 یادواره شهید شیخ محمد تهرانی و در گرامیداشت شهادت دیپلمات های ایرانی در مزار شریف افغانستان یادبود سردار سرلشگر حاج کریم حیدریان در گلزار مطهر شهدا شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که امام جمعه شهرستان، فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت حضور داشتند، حجت الاسلام جوان شیر به قرائت قرآن پرداخت و برادر قرغی به شعرخوانی در وصف شهدا پرداخت.

بیان خاطرات توسط سعید اللهیاری و حجت الاسلام قندهاری از همرزمان شهیدان تهرانی و حیدریان از دیگر برنامه های این یادواره بود.

در پایان با اهدا گل قبور این دو شهید گلباران و نماز جماعت مغرب و عشا به امامت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان برگزار شد.

لازم به ذکراست شهید شیخ محمد تهرانی در عملیات والفجر 3 به شهادت رسید و شهید حاج کریم حیدریان در حمله گروه تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افانستان به شهادت رسید و هر دو شهید در گلزار مطهر شهدا در کنار همرزمانشان ابدی شدند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها