خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
سرگرد پاسدار محمد مرادی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) گفت : 12 گروه جهادی در عرصه های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی و بهداشت و درمان مشارکت دارند.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۷۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان سرگرد پاسدار محمد مردادی گفت : بیشترین حجم فعالیت های بسیج سازندگی هم اکنون با توجه به اوقات فراغت بسیجیان جهادگر در حال انجام است ولی این گروه ها در طول سال هم با جامعه هدف عرصه های خود ارتباط دارند و به خدمت رسانی مشغول می باشند.

وی گفت : بسیج سازندگی به صورت تخصصی در بحث سازندگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد که در بحث سازندگی تعداد گروه های مشارکت کننده  در عرصه 12 گروه جهادی می باشد  که در عرصه های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی و بهداشت و درمان مشارکت دارند.

سرگرد پاسدار محمد مردادی در ادامه افزود : عرصه های فعالیت گروه های اعزامی  شامل مناطق محروم حاشیه شهر اصفهان و عرصه های شناسایی شده در سطح استان و چند مورد عرصه های عمرانی و آموزشی خارج از استان می باشد.

وی خاطر نشان کرد : در رویکرد جدید گروه های جهادی موضوع کار آفرینی نیز با استفاده از جهادگران کانون های قشر بسیج در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت : در بحث اقتصاد مقاومتی در حال انجام مقدمات برپایی چندین فروشگاه  و نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی هستیم که در شهریور ماه شاهد راه اندازی آنها در کل محدوده سرزمینی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) خواهیم بود.

ارسال نظرات