سرهنگ علی ترکاشوند گفت: تا کنون فاز اول این پروژه که شامل 82 پروژه در حال تکمیل است و ما بقی 196 پروژه را بنا داریم از تنیمه دوم سال 1396 اجرایی کنیم و این نوید را بدهیم که در پایان سال تمامی این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
سرهنگ علی ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در برنامه افتتاح گلزار شهدای روستای "دوروان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی استان البرز با کمک قرار گاه محرومیت زدایی قرب کوثر خاتم الانبیاء در سال جاری اقدام به یک تفاهم نامه مشترکی نمودند که بنا داریم در سال جاری 196 پروژه محرومیت زدایی را در سطح استان که عمدتا در مناطق کمتر توسعه یافته و دور افتاده تر شهر ها و مناطق روستایی افتتاح کنیم.

انجام 82 پروژه محرومیت زدایی در استان البرز/ ماموریت های محرومیت زدایی بیشتر در مناطق روستایی  انجام میشود

وی افزود: تا کنون فاز اول این پروژه که شامل 82 پروژه در حال تکمیل است و ما بقی 196 پروژه را بنا داریم از تنیمه دوم سال 1396 اجرایی کنیم و این نوید را بدهیم که در پایان سال تمامی این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید. 

سرهنگ ترکاشوند بیان داشت : در حال حاضر در روستای دوروان 2 پروژه از این 196 پروژه به بهره برداری رسیده است که یکی از آنها گلزار شهدای روستای دوروان است، که شهید مدافع حرم" محمود نریمانی" در این مکان است و همچنین خانه بهداشت که در چند روزه آینده به بهره بردای خواهد رسید . 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: کل هزینه های این پروژه ها با کمک قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر جمعا 500 میلیون تومان است و 500میلیون تومان دیگر هم از جمع مشارکت های مردمی  تامین میشود. 

وی اظهار داشت: عمده هزینه های این پروژه ها مربوط به هزینه های اجرت است با کمک گروه های جهادی  که به تعبیر مقام معظم رهبری سفیران کار و تلاش، جهاد و خدمت رسانی  هستند تامین میشود و در مجموع ما هزینه یک سوم کل هزینه را دریافت میکنیم و دو سوم بعدی از کمک نیروهای جهادی، خیرین، مشارکت روستاییان و مردم منطقه تامین اعتبار میشود.

سرهنگ ترکاشوند بیان داشت: ماموریت های محرومیت زدایی بیشتر در مناطق روستایی  انجام میشود و این پروژه ها در مقوله های آب رسانی ، پل، خانه عالم، خانه بهداشت ، خانه محروم و مسجد خواهد بود.



ارسال نظرات