خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: گاهی ممکن است اجرای قوانین برای افرادی خوشایند نباشد؛ این عده با رفتارهای ناهنجار سعی در برهم زدن جامعه دارند که اقدامات پلیس برای آنها مورد پسند نیست.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی قزوین اظهار کردشهادت محسن حججی و همرزمانش که با حمایت آمریکا صورت گرفت دل همه مردم ایران را به درد آورد و اخبار آن به اطلاع مردم رسید.

وی ابراز کرد: زحمات اصحاب رسانه قابل توجه است و این خدمات بر کسی پوشیده نیست و این جلسه در همین راستا برگزار شده است.

این مسئول بیان کرد: ما پلیس مردمی هستیم و خدمات ما جامعه محور است و همه خدمات و سرویس دهی پلیس در راستای خدمتگذاری و اجرای قانون در جامعه است.

وی عنوان کرد: گاهی ممکن است اجرای قوانین برای افرادی خوشایند نباشد؛ این عده با رفتارهای ناهنجار سعی در برهم زدن جامعه دارند که اقدامات پلیس برای آنها مورد پسند نیست.

این فرمانده انتظامی ادامه دادعموم شهروندان به دنبال جامعه عاری از ناهنجاری و تخلف هستند و تلاش ما این است علیرغم کمبودها این شرایط را بهبود ببخشیم.

پل ارتباطی ما با مردم رسانه‌ها هستند
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به تامین امنیت نیست؛ بلکه اصحاب رسانه در این حوزه نقش ارزشمندی دارند.

محمودی تصریح کرد: ما روی سه محوریت نقطه مشترک با اصحاب رسانه داریم که مورد اول القای احساس امنیت در جامعه است که با تهیه گزارش و ارائه خدمات پلیس یا انجام مصاحبه ها و بیان عملکرد پلیس انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پل ارتباطی ما با مردم رسانه‌ها هستند، گفت: نحوه تحریر گزارش‌ها بسیار مهم است که می تواند القاکننده امنیت یا عدم امنیت در جامعه باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: بحث پیشگیری جزو دومین نقطه مشترک ما با اصحاب رسانه است، بیان اخبار و اطلاعات در بروز پیشگیری از تخلفات موثر است و به مردم آگاهی دهی می‌کند.

وی افزود: آگاهسازی و اطلاع رسانی سومین رکن مشترک بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه است که اصحاب رسانه می توانند در زمینه قوانین و تخلفات به جامعه اطلاع رسانی داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: تقاضای ما از اصحاب رسانه این است اخبار و موضوعات برجسته بیان شود، گاهی دیده شده اخبار ما در برخی جراید کمرنگ دیده می شود.

وی در پایان گفت: پلیس استان قزوین رتبه اول عملکرد در کشور را کسب کرده است که نمونه این عملکردها پیشگیری از سرقت مسلحانه طلافروشی در بیدستان بود که نشان دهنده سرعت عملکرد مجموعه انتظامی است.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها