فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

شهید حججی به ما درس عزت داد/ معرفی 15 فرمانده و مدیر برتر بسیج

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: شهید حججی به ما درس عزت و مقاومت داد و باردیگر الگوی درخشان صلابت و شجاعت در میان جوانان بسیجی ما نمایان شده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۹۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیردر جشنواره مالک اشتر که در ناحیه خرم آباد برگزار شد ؛ با اشاره به شهادت شهید محسن حججی،مدافع حرم حضرت زینب(س) اظهار داشت: قرائت زیارت عاشورای امروز به نیابت از شهید حججی و گرامی داشت یاد و نام شهید بزرگوار به این جشنواره صفای معنوی و الهی داده است.

وی افزود: شهید حججی به ما درس عزت و مقاومت داد و باردیگر الگوی درخشان صلابت و شجاعت در میان جوانان بسیجی ما نمایان شده است.

سرهنگ بازگیر با اشاره به آرامش چشمان شهید حججی در هنگام اسارت گفت : شهید حججی آرام و با صلابت بود چون با خدا معامله کرد و بسیجیان ما به تبعیت از همین شهدا، اخلاص ومعامله با خداوند را سرلوحه امورات خود قرارداده و با شخص معامله نمی کنند.

وی از فعالیت های جهادی شهید حججی در اردوهای محرومیت زدایی یاد کرد و افزود: با شخص معامله نکردن و تنها با خدا معامله کردن شعار بسیجیان ما در اردوهای جهادی است.

فرمانده سپاه خرم آباد با بیان این که هر بسیجی دو مأموریت سازمانی و رصد عرصه های انقلابی را برعهده دارد گفت: بحمد الله بسیجیان ما در بحث جذب،آموزش،تربیت،حفظ انسجام به عنوان مطالبات سازمانی و رصد عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی به عنوان مطالبات انقلابی خوب عمل کرده اند.

وی فعالیت در جبهه های جنگ نرم و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در جنگ سخت نیروها مصرف کننده اند وشاید خیلی زود هم نام و نشان بگیرند، اما فعالین ما درعرصه های پنهان جنگ نرم به عنوان تولید کننده و ترویج دهنده فرهنگ ناب اسلام، گمنام هستند.

سرهنگ بازگیر با اشاره به این که دشمن با تمام قوا به دنبال نابود کردن و قطع ولایت از اسلام است بیان کرد: حلقات صالحین ما در بیان، تحلیل و گفتمان سازی موضوعات ارزشمندی همچون بحث ولایت فقیه درمیان قشر نوجوان و جوان به نحو احسنت اقدام کرده و موفق هم بوده اند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد سپاه ناحیه خرم آباد طی پنج سال متوالی گفت: به لطف پرودگار در سه ماهه ابتدای سال 96ناحیه خرم آباد در انجام امورات سازمانی و انقلابی موفق بوده و ان شاء الله که این کار و تلاش مضاعف بسیجیان و پایوران ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات