بوشهرت فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بیان در سطح جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۹۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری فارس؛ علی غضنفری اظهار داشت: برای آگاهی افکار عمومی نیاز جامعه به خبرنگارانی است که مجاهدانه در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند.

وی افزود: خبرنگار ستون جامعه اسلامی و راویان خدمت به‌نظام و انقلاب اسلامی هستند و جامعه نیازمند خبرنگارانی است که در عرصه فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی برای انقلاب و نظام موثر باشند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین مأموریت‌های انقلاب بر عهده خبرنگاران است زیرا خبرنگاران با درایت، تیزبینی و هنرمندانه خدمات ارزشمند نظام را در عرصه‌های مختلف به مردم و مسؤولین می‌رسانند.

وی اضافه کرد: خبرنگارانی که در بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در استان بوشهر و دشتی فعالیت می‌کنند انسان‌هایی متعهد هستند و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در تمام عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری چشم‌گیر دارند و ایفای نقش می‌کنند.

غضنفری یادآور شد: اگر خدماتی به مردم ارائه و مردم از آن بی‌نصیب شوند یک جفایی بزرگی است که ما در حق نظام و انقلاب کرده‌ایم که خبرنگاران می‌توانند به بهترین شکل ممکن خدمات نظام را به گوش مردم برسانند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)  شهرستان دشتی ادامه داد: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری این است که خدمات نظام باید به مردم گفته شود و نسل‌های سوم و چهارم بایستی از آن‌ها مطلع شوند که قابل‌مقایسه با رژیم گذشته نیست.

وی افزود: خبرنگاران چشم بینای جامعه، ارائه‌دهنده خدمات نظام و دولت به مردم و در جهت پیشرفت انقلاب تلاش می‌کنند و مسئوولین و مردم، قدردان فعالیت‌های خبرنگاران در عرصه‌های مختلف هستند که اطلاع‌رسانی به‌موقع و صحیح انجام می‌دهند.

غضنفری تأکید کرد: باید زمینه را برای حضور بیشتر‌ این تلاشگران عرصه قلم فراهم کنیم و همه دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر تلاش کنند تا مشکلات خبرنگاران را برطرف کنند.

وی افزود: عدم حضور خبرنگار در جلسه و همایش‌ها خلاء بسیار بزرگی است که باعث می‌شود تا صدای ما به‌جایی نرسد و فقط در چهار دیواری باقی بماند و یکی از اهداف خبرنگاران این است که صداها در چهار دیواری‌ها محبوس نشود.

غضنفری با بیان این‌که قشر عظیم خبرنگاران باید در جامعه بیش از گذشته مورد تکریم و احترام قرار گیرند، عنوان کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویایی جامعه هستند که خیلی از مردم مشکلات خود را از طریق همین قشر انعکاس می‌دهند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: خبرنگاران می‌توانند مأموریت‌هایی که امروز بر عهده نهادهای فرهنگی و اقتصاد مقاومتی است مطرح و در جهت تقویت مردم و آشنایی افکار عمومی با اقداماتی که صورت گرفته به‌ صورت ویژه اطلاع‌رسانی کنند.

غضنفری با اشاره به این‌که مجموعه سپاه در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق محروم خدمات ارزشمندی انجام داده است گفت: یکی از نمونه‌های کوچک این اقدامات در پایان سال 1395 با طرح ساخت 50 منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد شکل گرفت که در دهستان کرگان احداث و در اختیار مردم مستمند قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تمام فصول سال اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان دشتی برگزار می‌شود که در حال حاضر اردوهای جهادی در روستاهای گنخک های شهرستان دشتی توسط دانشجویان در حال انجام است.

غضنفری گفت: در بحث دهستان الگو کارهای خوبی صورت گرفته و در دهستان کبگان کارگروهی مختلف در زمینهٔ اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و اجتماعی احصا شده و در حال فعالیت هستند که در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این دهستان خواهیم بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و امروز دارد به تمام دنیا صادر می‌شود، این نوع خدماتی که امروز بسیج در جهت محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان دشتی انجام می‌دهد خدمات نظام است و بسیج تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بسته‌است.


ارسال نظرات